کد خبر: 107354
A

لاله افتخاری: رای دان ما به شرطی برای دشمن خطر دارد که رئیس جمهوری انتخاب کنیم که کنار ولایت باشد نه مقابل ولایت

نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هر یک رای ما بیشترین خطر را برای دشمن دارد به شرطی که فرد اصلح را انتخاب کنیم. ریاست جمهوری باید کنار ولایت باشد نه مقابل ولایت.

لاله افتخاری: رای دان ما به شرطی برای دشمن خطر دارد که رئیس جمهوری انتخاب کنیم که کنار ولایت باشد نه مقابل ولایت

به گزارش دیده بان ایران؛ لاله افتخاری نماینده اسبق مردم تهران در مجلس امروز در نشست فعالان حوزه بانوان کشور با حضور رستم قاسمی، اظهار داشت: بانوان ما همواره بابصیرت بودند و در موقعیت‌های حساس کنار مردان نقش آفرینی کردند. 

وی افزود: هر یک رای ما بیشترین خطر را برای دشمن دارد به شرطی که فرد اصلح را انتخاب کنیم. ریاست جمهوری باید کنار ولایت باشد نه مقابل ولایت. 

افتخاری تاکید کرد: رییس جمهور آینده باید بتواند با همه توان در جهت حل مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی آنان اهتمام بورزد. 

نماینده سابق مردم تهران در مجلس تاکید کرد: دشمن به حضور حداقلی مردم در انتخابات سرمایه گذاری کرده و می خواهد شهید سلیمانی‌های ما و سایر شهدا را زیر سوال ببرند. بنابراین انتخابات ۱۴۰۰ بسیار مهم است. 

وی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی و فرهنگی و حتی اجتماعی به انتخاب ما بر می‌گردد. بنابراین امسال ۴ انتخابات داریم که با حضور کمرشکن خود ۴ تیر به قلب دشمن روانه کنیم‌.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر