کد خبر: 107373
A

بیژن نوباوه: ژاپنی ها به من گفتند ما همه چیز داریم اما دلمان میخواهد "اعتماد به نفس ملت ایران" را داشته باشیم/ چه کسی حبوبات از کانادا وارد می‌کند؟ غیر از کانادا کشوری نیست که حبوبات داشته باشد؟

نماینده مجلس یازدهم گفت: ژاپنی‌ها به من حرف‌هایی زده‌اند که اگر بازگو کنم بسیاری از این سیاستمداران ما باید خجالت بشکند ژاپنی‌ها می‌گویند ما همه چیز داریم اما بالاترین آمار خودکشی را داریم و این به خاطر سرخوردگی است که مردم ما نسبت به آمریکایی‌ها پیدا کرده‌اند. زن‌های ژاپنی در اوکیناوا مورد تجاوز قرار می‌گیرند. آنها می‌گویند ما همه چیز داریم و هیچ چیز نداریم. آنها می‌گویند ما تولید داریم اما اعتماد به نفس‌مان را از دست داده‌ایم.

بیژن نوباوه: ژاپنی ها به من گفتند ما همه چیز داریم اما دلمان میخواهد "اعتماد به نفس ملت ایران" را داشته باشیم/ چه کسی حبوبات از کانادا وارد می‌کند؟ غیر از کانادا کشوری نیست که حبوبات داشته باشد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ بیژن نوباوه، نماینده عضو جبهه پایداری مجلس اقلیت یازدهم درباره مذاکرات انجام شده در وین گفت:  امروز پیاده‌نظام آمریکا همین بحث سیاست خارجی در کشور ما است اینها جاده‌ صاف‌کن آمریکایی‌ها هستند. اینکه آقایان بخواهند پشت میزهای مذاکره کشور را بفروشند ما در مورد این آقایان افشاگری خواهیم کرد که نهایت کار، دادگاه است.

امروز صنایع نانو ما به 45 کشور دنیا از جمله ژاپن که کشوری صنعتی است صادر می‌کنیم و این در حالی است که ما همه چیز را از صفر شروع کرده‌ایم و به اینجا رسیده‌ایم.

خود ژاپنی‌ها به من حرف‌هایی زده‌اند که اگر بازگو کنم بسیاری از این سیاستمداران ما باید خجالت بشکند ژاپنی‌ها می‌گویند ما همه چیز داریم اما بالاترین آمار خودکشی را داریم و این به خاطر سرخوردگی است که مردم ما نسبت به آمریکایی‌ها پیدا کرده‌اند. زن‌های ژاپنی در اوکیناوا مورد تجاوز قرار می‌گیرند. آنها می‌گویند ما همه چیز داریم  و هیچ چیز نداریم. آنها می‌گویند ما تولید داریم اما اعتماد به نفس‌مان را از دست داده‌ایم.  اینها می‌خواهند اعتماد به نفس ملت ایران را از این ملت بگیرند و این خطر است.

مشکل امروز ما پول نیست بلکه مشکل تصمیم‌گیری و نحوه هزینه‌کردها است ما پول و تولید داریم اما آقایان نمی‌خواهند این چرخ تولید در داخل بچرخد و به عنوان مثال عدس مورد نیاز ما را از کشوری مثل کانادا وارد می‌کنند که هر اقدام ضد حقوق بشری علیه کشور ما انجام می‌دهد. همانطور که گفتم حبوبات کشور کانادا در کشور ما به وفور یافت می‌شود و کانادایی‌ها از این طریق هم پول ما را می‌برند و هم اهانت می‌کنند؛ چه کسی این حبوبات را از کانادا وارد می‌کند آیا در دنیا غیر از کانادا کشوری نیست که حبوبات داشته باشد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر