کد خبر: 108696
A

تشکر یک نماینده مجلس از شورای نگهبان به خاطر عدم احراز صلاحیت‌ های گسترده

یک عضو مجمع نمایندگان استاد یزد، به علت رد صلاحیت چند تن از داوطلبین نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، تشکر کرد و گفت: شورای نگهبان موضوع اقامت و تابعیت منسوبین نامزدها در کشورهای متخاصم را به عنوان یک مولفه مهم در بررسی صلاحیت‌ها اعمال کردند.

تشکر یک نماینده مجلس از شورای نگهبان به خاطر عدم احراز صلاحیت‌ های گسترده

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سید جلیل میرمحمدی میبدی با اشاره به قطعی برق در نقاط مختلف کشور اظهار کرد: علی رغم برخورداری کشور از این همه منابع خدادادی، خاموشی‌های‌ اخیر که امسال زودتر از سال‌های گذشته آغاز شده، بیانگر ضعف و سستی دولت در مدیریت انرژی است.

این عضو مجمع نمایندگان استان یزد در انتقادی از قطعی مکرر برق در کشور گفت: آنهایی که می‌گفتند انرژی هسته‌ای به چه دردی می‌خورد، حالا باید پاسخگو باشند. پشت گرم به برجام همه امیدشان را به دریای نفت و گاز کشور گره زدند و انرژی‌های‌تجدیدپذیر مثل خورشیدی و بادی را در اولویت آخر قرار دادند، حالا باید پاسخگو باشند.

وی افزود: مایه خجالت است که در بسیاری از استان‌های کشور از جمله استاد یزد که بیشتر مواقع سال آفتاب داریم، هیچ اثری از نیروگاه‌های خورشیدی نمی‌بینیم. این در حالی‌ است که برخی کشورهایی که از منابع آبی بیشتری از ما برخوردارند، سالهاست بخش قابل توجهی از برقشان را از نیروگاه‌های خورشیدی کسب می‌کنند. امیدوارم دولت آینده از این تجارب استفاده کند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اعلام اسامی نهایی شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، از اعضای این شورا به خاطر رد صلاحیت‌ گسترده تشکر کرد و گفت: شورای نگهبان موضوع اقامت و تابعیت منسوبین نامزدها در کشورهای متخاصم به عنوان یک مولفه مهم در برررسی صلاحیت‌ها اعمال کردند. به نیروهای اصولگرایی که توانستند از طرف شورای نگهبان تأییدیه بگیرند، هشدار می‌دهم که وضعیت‌ موجود را پیروزی خود تلقی نکنند. اختلاف و سهمیه‌بندی ستادها اصلا خوشایند نیست. سعی کنند هم‌کار و هم‌راه با هم انتخابات را پیش ببرند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر