کد خبر: 109059
A

سردار محسن رضایی: آمده ام بار دیگر خود را سپر بلای مردم ایران کنم/ این را به شهدا هم گفتم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: یک بار دیگر همانند دوران دفاع مقدس، خود را سپر ملت ایران خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم خوشحالی و شادمانی را به چهره ملت ایران بازگردانیم.

سردار محسن رضایی: آمده ام بار دیگر خود را سپر بلای مردم ایران کنم/ این را به شهدا هم گفتم

به گزارش دیده بان ایران؛ محسن رضایی میرقائد با حضور در گلزار شهدای گمنام دفاع مقدس در بهشت زهرای تهران، شهدا را به تعبیر امام راحل ره، شمع محفل بشریت دانست و افزود: این جمله حکمت آمیز امام خمینی ره، تاکیدی است بر این که هیچ ملتی بدون فرزندان ایثارگر خود نمی‌تواند احیا شده و قدرت گیرد.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم دوباره جامعه ما به برادری و وحدت و انسجام و ایثار و فداکاری بازگردد باید از نفس خود عبور کنیم، افزود: متاسفانه در دو یا سه دهه اخیر نفع شخصی بجای نفع عمومی جایگزین شده و خودخواهی و تکبر جایگزین تواضع و دیگران را دوست داشتن شده است و نظام ارزشی ما تغییر کرده و دنیا گرایی و انحرافات عظیمی بوجود آمده است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با اشاره به حضورخود در گلزار شهدا گفت: به شهدا گفتم و با آنان عهد دوباره‌ای بستم که اگر خدای متعال این امر را به من بسپارد، با همه وجود تلاش خواهم کرد که از خودم گرفته تا اعضای دولتم به روحیه ایثار و فداکاری بازگردیم.

وی افزود: با شهدا عهد کردیم که یک بار دیگر آمده ایم تا خود را سپر ملت ایران کنیم و سعی می‌کنیم همواره خوشحالی و شادمانی را به چهره ملت ایران باز گردانیم و بتوانیم از مشکلاتی که در سر راه ملت ایران هست عبور کنیم.

آقای رضایی اخلاق و روحیات فداکاری را مانند چشمه‌ای دانست که می‌جوشد افزود: تلاش می‌کنیم ایثار را از کابینه خودمان شروع کنیم و وقتی مردم ببینند دولتمردان برای آن‌ها تلاش و فداکاری کرده و دل به دریا می‌زنند تا با مشکلات عظیم آن‌ها روبرو شوند، طبیعتا این روحیه ایثار و فداکاری به جامعه سرایت خواهد کرد./ صداوسیما

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر