کد خبر: 109139
A
دیده بان ایران:

روایتی تازه از دیدار «سردار نجات با محمود احمدی نژاد»/ رئیس دولت دهم از ردصلاحیت «علی لاریجانی» خبر نداشت و او را به ارتباط با انگلیسی ها متهم کرد

محمود احمدی نژاد در این دیدار صراحتاً اعلام کرده است که اساساً رای و نظر آیت الله آملی لاریجانی را در شورای نگهبان قبول ندارد.

روایتی تازه از دیدار «سردار نجات با محمود احمدی نژاد»/ رئیس دولت دهم از ردصلاحیت «علی لاریجانی» خبر نداشت و او را به ارتباط با انگلیسی ها متهم کرد

به گزارش دیده بان ایران، پس از اعلام اسامی نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم توسط خبرگزاری فارس کانال تلگرامی دولت بهار که اخبار محمود احمدی نژاد را بازتاب می دهد با انتشار خبری مدعی شد که «سردار نجات» شب قبل از اعلام اسامی با حضور در منزل محمود احمدی نژاد او را دعوت به آرامش و سکوت کرده است. 

محمود احمدی نژاد هم در این دیدار به گواه همین کانال تلگرامی خطاب به فرمانده قرارگاه ثارالله تهران گفته است که "چگونه می توانم شاهد بدبختی ملتی باشم که به امام(ره)، اعتماد کرد، فرمانش را شنید و پای انقلاب و نظام ایستاد و حالا ناامید و خسته، متحیر رفتار مسئولان شده است! آیا می توان تمسخر کوتوله های سیاسی شرق و غرب و ریشخند حکمرانان حقیر دست نشانده قدرت های بزرگ را نسبت به مردم، نظام و انقلاب مشاهده و آن را تحمل کرد؟!"

روایتی که حالا یک رسانه نزدیک به «حزب الله» می گوید این روایت کامل نیست و محمود احمدی نژاد در این دیدار صراحتاً اعلام کرده است که اساساً رای و نظر آیت الله آملی لاریجانی را در شورای نگهبان قبول ندارد.

 

«چطور می‌توان تحمل کرد آدمی مثل آملی لاریجانی در مورد ردصلاحیت بنده اعلام نظر کند؟ فردی مانند او از هیچ جهتی واجد شرایط برای احراز و تایید صلاحیت بنده نیست. چگونه ممکن است بنده رد صلاحیت شوم اما فردی که در ارتباطش با انگلیسی ها ذره ای تردید وجود ندارد و اسنادش موجود است و دست آقایان هم هست تایید و با تمسخر انقلاب و نظام فردا رئیس جمهور بشود و هرچه در این مملکت هست را تقدیم بیگانگان بکند.»

اشاره احمدی نژاد به «علی لاریجانی» است که از قرارمعلوم از ردصلاحیت او خبری نداشته است. او شب گذشته هم در شبکه اجتماعی کلاب هاوس خطاب به مخاطبان خودش گفت که برداران لاریجانی همه تلاش خود را برای تخریب دولتش به کار گرفته بودند. او به ماجرای مشهور به «یکشنبه سیاه» هم اشاره کرد و گفت آقای آملی لاریجانی از روز اول علیه ما شمشیر کشید، با این حال من سعی کردم کمک کنم.

اما ماجرای ارتباط علی لاریجانی با انگلیسی ها مدت هاست که نقل محافل جریان تندروی کشور است.

چندی پیش محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگویی در پاسخ به همین موضوع گفت: آیت‌الله یزدی در یکی از جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام خبری را درباره مذاکره علی لاریجانی با وزیر خارجه انگلیس خواندند که آقای آملی لاریجانی همانجا گفتند من به عنوان رئیس مجمع این موضوع را تا آخر پیگیری می‌کنم.

باهنر ادامه داد: در همان جلسه آقای لاریجانی هم حضور داشت و در واکنش به بیانیه ای که قرائت شد گفت: در دو سه سال گذشته با هیچ مقام انگلیسی ملاقات نداشتم و اینطور هم نیست که من بتوانم ملاقاتی کنم و نظام متوجه آن نشود. به هرحال من رئیس مجلس هستم و شخص معمولی نیستم که بتوانم راحت بدون متوجه شدن نظام با کسی دیدار کنم

آقای آملی حفاظت مجمع را همانجا مامور کردند تا مساله پیگیری شود، بعد از مدتی آن دستگاه که تولیدکننده خبر بود عذرخواهی کرد و البته مرحوم آقای یزدی هم سادگی کرده بودند. 

رئیس دولت دهم هر چند پس از دیدار سردار نجات مخالفتش را با هرگونه تجمع اعتراضی اعلام کرد اما چند بار دیگر صراحتاً اعلام کرد که در این انتخابات نه تنها رای نمی دهد بلکه انتخابات سیزدهم را تایید نمی کند.

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر