کد خبر: 109343
A

حسن رسولی: همتی و مهرعلیزاده از جبهه اصلاحات تقاضای جلسه برای حضور داشتند

حسن رسولی عضو جبهه اصلاحات ایران با بیان اینکه محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی برای جبهه اصلاحات ایران و بهزاد نبوی نامه نوشته اند، تصریح کرد: این دو کاندیدا از جبهه اصلاحات تقاضای جلسه برای حضور داشتند تا برنامه های خود را ارائه کنند.

حسن رسولی: همتی و مهرعلیزاده از جبهه اصلاحات تقاضای جلسه برای حضور داشتند

به گزارش دیده بان ایران، عضو جبهه اصلاحات ایران اظهار کرد: نظر شخصی من این است که با توجه به تقاضای مهرعلیزاده و همتی عقلانی و منطقی است که امکان حضور آنها فراهم شود و چنانچه شرایط و ضوابط جبهه را پذیرفتند از آنها حمایت صورت گیرد.

 
حسن رسولی، عضو جبهه اصلاحات ایران، در رابطه با شرایطی که اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری خواهند داشت، اظهار کرد: به عنوان عضو جبهه اصلاحات تا قبل از شروع ثبت نام ها و آغاز برنامه زمانبندی ریاست جمهوری برنامه ریزی های لازم را در جبهه انجام دادیم و شاخص ها و معیارها را به عنوان یک مرجع هماهنگ کننده برای رقم زدن انتخابات پرشور تصویب کردیم. 

 

او افزود: از بین شخصیت هایی که مطرح بودند و در محافل سیاسی نام آنها آشنا بود ۱۴ نفر به عنوان کاندیدا جبهه اصلاحات معرفی شدند.

 

رسولی توضیح داد: دو نفر از این افراد خانم بودند و یازده نفر دعوت شدند و برنامه دادند و نهایتا نه نفر ثبت نام کردند هیچ یک از آنها تایید صلاحیت نشدند.

 

عضو جبهه اصلاحات ایران خاطرنشان کرد: جبهه اصلاحات بعد از رد صلاحیت ها بصورت شفاف اعلام کرد در انتخابات ریاست جمهوری نامزدی ندارد اما این بدان معنا که انتخابات را تحریم کند نبود چرا که ما نمی توانیم برای مردم تعیین تکلیف کنیم.

 

او تاکید کرد: در شرایط کنونی با اینکه امکان مشارکت در انتخابات از اصلاح طلبان سلب شده اما تحریم از ابتدا در دستورکار ما نبوده در واقع جبهه اصلاحات اگر به دنبال تحریم بود از ابتدا لیست نمی داد. 

 

حسن رسولی در رابطه با کاندیدا اصلاح طلبان برای مجلس شورای اسلامی گفت: ما برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی علیرضا محجوب را معرفی خواهیم کرد و تماما از او حمایت می کنیم. 

 

او افزود: برای انتخابات شورای شهر هم اصلاح طلبان نامزد دارند و باید از آنها حمایت شود. 

 

او ادامه داد: از سه انتخاباتی که برگزار می شود ما در دو انتخابات امکان بالقوه مشارکت داریم.

 

رسولی با بیان اینکه محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی برای جبهه اصلاحات ایران و بهزاد نبوی نامه نوشته اند، تصریح کرد: این دو کاندیدا از جبهه اصلاحات تقاضای جلسه برای حضور داشتند تا برنامه های خود را ارائه کنند. 

 

او خاطرنشان کرد: نظر شخصی من این است که با توجه به تقاضای مهرعلیزاده و همتی عقلانی و منطقی است که امکان حضور آنها فراهم شود و چنانچه شرایط و ضوابط جبهه را پذیرفتند از آنها حمایت صورت گیرد.

 

رسولی توضیح داد: در واقع من فکر می کنم اگر فیمابین این کاندیداها و جبهه اصلاحات توافقی صورت بگیرد امکان تصمیم گیری جدید وجود دارد و اگر آقایان مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی مثل آن ۱۱ نفر برنامه خود را ارائه کنند باید به مثابه بقیه کاندیداها با آنها رفتار شود

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر