کد خبر: 109498
A

سعید محمد: رئیسی به من گفت احساس تکلیف کرده و گرنه هیچ علاقه ای به ثبت نام در انتخابات نداشت/ مردم باید کمربندها را محکم ببندند

«سعید محمد» فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم تصریح کرد: آقای رئیسی به من گفت، هیچ علاقه ای برای ورود به عرصه نداشته اما احساس تکلیف کرده و گرنه ایشان در قوه قضائیه نشسته بود و محبوبیتش هم هر روز بیشتر می شد اما وارد عرصه انتخابات برای دولتی شد که این حجم از مشکلات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و بین المللی را به ارث می برد، چنین اقدامی جز برای عمل به تکلیف معنای دیگری ندارد.

سعید محمد: رئیسی به من گفت احساس تکلیف کرده و گرنه هیچ علاقه ای به ثبت نام در انتخابات نداشت/ مردم باید کمربندها را محکم ببندند

به گزارش دیده بان ایران؛ سعید محمد روز دوشنبه در نشست ستادهای مردمی ابراهیم رئیسی در کرمان افزود: باید بدانیم فرمان کشور را به دست چه کسی می دهیم، درست است که رهبر انقلاب در صدر کشور نشسته اند، بیانیه گام دوم و دستور اقتصاد مقاومتی می دهند، اما اگر کسی نباشد که آنها را اجرا کند در حد بیانات باقی می مانند.

وی همچنین با اشاره به خصوصیات امام خمینی (ره) اظهار داشت: بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران به مردم مستضعف یاد داد که می توان دست بر زانو گذاشت و در مقابل استکبار ایستاد.

محمد با اشاره به تاکیدات بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در حوزه رسانه ها گفت: امروز فضای مجازی در کنار همه فرصت ها، تهدید هم محسوب می شود.

وی افزود: کشورهای بی قید اروپایی فضای مجازی را کنترل کردند، اما در کشور ما به تعبیر آقا این فضا رهای رهاست.

محمد در ادامه بیان داشت: در حوزه اقتصاد مقاومتی یکسری آمارها ارائه شد اما در عمل تمام فشار روی دوش مردم گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه کارگزار یا انقلابی است یا غیر انقلابی اظهار داشت: ما فراجناحی هستیم؛ آقای رئیسی هم تاکید کرد که مستقل وارد میدان شده است و این دسته بندی ها را قبول نداریم.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا گفت: برای ما نظر ولی جامعه مهم است لذا در گام دوم جوانگرایی را مطرح کردند؛ امروز هم یک هدف بزرگ داریم و آن تشکیل دولت انقلابی است، نه بی انگیزه شوید، نه سرد شوید، بلکه قله را نگاه کنید.

وی تصریح کرد: آقای رئیسی به من گفت، هیچ علاقه ای برای ورود به عرصه نداشته اما احساس تکلیف کرده و گرنه ایشان در قوه قضائیه نشسته بود و محبوبیتش هم هر روز بیشتر می شد اما وارد عرصه انتخابات برای دولتی شد که این حجم از مشکلات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و بین المللی را به ارث می برد، چنین اقدامی جز برای عمل به تکلیف معنای دیگری ندارد.

محمد اظهار داشت: برخی مسئولان میان مردم حاضر نمی شود، هیچ کاری هم برای معیشت مردم نمی کنند و همه مشکلات را گردن تحریم انداخته اند و هنوز منتظر برجام و پنج به علاوه یک هستند.

وی گفت: در حالی که کشور مملو از منابع خدادادی و انسانی است و نمی توان در کشور پهناوری مثل ایران با نشستن در اتاق در بسته کشور را اداره کرد لذا همه قدرت جمع شده در تهران و استانداران بعضا اشخاص زحمتکشی هستند ولی اختیار لازم را ندارند که باید تفویض شود.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) افزود: به نگرش بالا به پایین برخی کارگزاران انتقاد داریم و با این روش ها در حالت عادی کشور را هم نمی توان اداره کرد، چه رسد به شرایط کنونی.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی سپهبد شهید سلیمانی اظهار داشت: این شهید بزرگوار در سخت‌ترین شرایط دیدار خانواده شهدا را فراموش نمی کرد و هیچگاه وارد دسته بندی های سیاسی نمی شد و تمام گروه های سیاسی سپهبد شهید سلیمانی را دوست داشتند چون حرف حق می زد و این همان مکتب سلیمانی است.

محمد گفت: امام جامعه ابتدای هر سال شعار جهش تولید می دهند، برخی گویا این شعار را جهش در سنگ اندازی جلو تولید می شنوند، وگرنه این قوانین بیمه ای و مالیاتی برای توقف تولید و اشتغال است.

سعید محمد: انقلاب اسلامی باید دائم خود را پالایش کند

وی افزود: امیدواریم در دولت آینده با رای مردم دولت انقلابی تشکیل شود و با نگاه به ظرفیت های مردم و نه چشم داشت به خارج بتوان مشکلات را حل کرد.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به اینکه کشاورزی استان کرمان به دلیل کمبود آب رو به نابودی است بیان کرد: بنگاه های متوسط گرفتار هستند و مسائل با رخوت حل می شود لذا درصدد اصلاح این روش ها هستیم.

وی گفت: رئیسی دیر وارد عرصه شد، طبیعی است برخی کارها هنوز نظم لازم را نگرفته باشد لذا با تلاش جهادی باید اقدامات لازم را انجام داد.

محمد با بیان اینکه دولتی می خواهیم که با سرعت و کیفیت کارهای لازم را انجام دهد اظهار داشت: به قول شهید سلیمانی در انتخاب دنبال فرد صالح باشید.

وی افزود: مردم گلایه‌مند هستند، مبادا قهر کنند لذا باید تبیین کنید که راه برون رفت از مشکل اتفاقا حضور در انتخابات است.

وی گفت: ستادها و بخش رسانه ای مان را در خدمت آیت الله رئیسی قرار دادیم، خودم هم در شهرها راه افتاده ام و مردم را دعوت به شرکت در انتخابات می کنم.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) افزود: دولت کارهای بزرگی در پیش دارد و میزان درصد آرایی که بیاورد، در وزن‌کشی‌های بین المللی به کمکش خواهد آمد و در مهلت باقی مانده هر کاری که به ذهنتان می رسد را به طور جهادی انجام دهید.

وی تاکید کرد: کمربندها را محکم ببندید، ان شاالله دیار کریمان و سردار سلیمانی یکی از سربلندترین استان های کشور در انتخابات پیش رو باشد.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر