کد خبر: 109599
A

سلیمی: برخی دم از جمهور می‌زنند اما مردم را در صف مرغ و روغن نگه می‌دارند

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را امکانی برای یک "تغییر بزرگ" نامید و همه ملت ایران را به مشارکت در انتخابات دعوت کرد.

سلیمی: برخی دم از جمهور می‌زنند اما مردم را در صف مرغ و روغن نگه می‌دارند

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: انتخابات صحنه بروز و ظهور قدرت ملی است. انتخابات، عرصه نمایش اقتدار یک ملت و آیینه‌ایست که شعاع اراده جمعی را به تصویر می‌کشد و اینک انتخاباتی دیگر به عرصه امتحانی بزرگ می‌ماند که ملت عزیز ما علی رغم میل بدخواهان و "ورشکستگان سیاسی"حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید. وعده همه ما، ۲۸ خرداد پای صندوق رأی.

این عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: از شگفتی‌های روزگار آن است که برخی دم از جمهور می‌زنند اما برای ظهور اراده آنان سنگ اندازی می‌کنند چرا که مردم را در صف مرغ و روغن نگه می‌دارند. در دو ماه گذشته قیمت  شکر، روغن، سیمان، خودرو و... افزایش یافته است.

نماینده مردم محلات در مجلس از کاهش ارزش پول ملی نیز انتقاد کرد و گفت: مسئولان یک روز می‌گویند FATF تأثیری در جابجایی پول ندارد و روز دیگر آن را ام المصائب می‌دانند.

وی خواستار معرفی بدهکاران بزرگ بانکی از سوی رییس جمهور شد.

نماینده مردم محلات با بیان اینکه "مشکلات کشور راه حل دارد"، گفت: می‌گویند قیمت‌گذاری دستوری فایده ای ندارد باید تورم را کنترل کرد. پرسش من این است که علت تورم چیست؟ راه حل مشکلات آن روزی محقق می‌شود که رئیس و مرئوس در یک آپارتمان سکنا داشته باشند و در لیست پرداخت‌ها ردیفی برای نجومی بگیران وجود نداشته باشد. عجیب است بانیان وضع موجود طلبکار هم شده‌اند.

سلیمی در پایان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، حضور پای صندوق را "تغییر بزرگ" نامید و گفت: شرکت در انتخابات، امکانی برای تغییر "ما می‌توانیم" به جای "نمی‌توانیم" است. امکان تغییر آقازادگان مرفه پرتوقع با مجاهدان گمنام. تغییر بی‌حالی و بی عرضگی به نفع جوانان انقلابی.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر