کد خبر: 109996
A

لطف الله میثمی: شورای نگهبان مرا از رأی دادن محروم کرده است

مدیر مسئول نشریه چشم‌انداز ایران نوشت: اگر احساس کنم مردم ما بار دیگر با نگاه به یک چشم‌انداز امیدوارکننده می‌توانند خلاف این مهندسی رأی دهند طبیعی است که من نیز همراه آن‌ها خواهم بود. امیدوارم تجدیدنظری در کل این فرآیند در راستای بازگشت به قانون اساسی به‌ویژه اصل 6 و اصل 56 انجام گیرد.

لطف الله میثمی: شورای نگهبان مرا از رأی دادن محروم کرده است

به گزارش دیده بان ایران؛ لطف‌الله میثمی، فعال سیاسی و ملی مذهبی نوشت: با توجه به عدول‌ متعدد که پس از تصویب قانون اساسی شده و به‌صورت رویه جاری درآمده و با نگاه به عملکرد شورای نگهبان قانون اساسی، از سومین مجلس شورای اسلامی به بعد و با توجه به آخرین عملکرد شورا در انتخابات ریاست جمهوری 1400 یعنی وارد شدن در حوزه قانون‌گذاری و حتی حذف و دور زدن ریاست‌جمهور برای ابلاغ آن به وزارت کشور و با توجه به نامه‌های متعددی که نخبگان کشور ما درباره عملکرد شورای نگهبان نگاشته‌اند، ازجمله دو نامه حجت‌الاسلام حسین انصاری‌راد و با توجه به محصول این عملکردها یعنی بی‌اعتمادی مردم به نظام که در پروسه انتخاب‌های متعدد خود را نشان داده است و از جانب مردم پیامی غیر از مهندسی شورای نگهبان داده شده و با توجه سکوت تأییدآمیز مسئولین و مقامات مملکت درباره این عملکرد؛ نظر به وفاداری‌ام به قانون اساسی، اسلامیت، جمهوریت، استقلال و آزادی ایران، با این روند به نظر می‌رسد که شورای نگهبان مرا از رأی دادن محروم کرده است.

البته اگر احساس کنم مردم ما بار دیگر با نگاه به یک چشم‌انداز امیدوارکننده می‌توانند خلاف این مهندسی رأی دهند طبیعی است که من نیز همراه آن‌ها خواهم بود. امیدوارم تجدیدنظری در کل این فرآیند در راستای بازگشت به قانون اساسی به‌ویژه اصل 6 و اصل 56 انجام گیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر