کد خبر: 110210
A

اکبر اعلمی: اصلاحات و اصلاح‌طلبی دکانی است برای کسب درآمد یک قبیله خاص!

نماینده ادوار مجلس به دیدار مدیران مسئول رسانه های اصلاح طلب با سیدابراهیم رئیسی واکنش نشان داد.

اکبر اعلمی: اصلاحات و اصلاح‌طلبی دکانی است برای کسب درآمد یک قبیله خاص!

به گزارش دیده بان ایران؛ اکبر اعلمی نماینده ادوار مجلس با اشاره به دیدار مدیران مسئول رسانه های اصلاح طلب با سیدابراهیم رئیسی نوشت: 

بارها نوشته‌ام که نباید فریب بازی‌هایی را خورد که رسانه‌های موسوم به اصلاح‌طلب و اصولگرا کارگردانی آنرا برعهده دارند و نیز تاکید کرده‌ام که اصلاحات و اصلاح‌طلبی دکانی است برای کسب درآمد یک قبیله خاص و دعواهایی هم که بین جناح‌های سیاسی صورت می‌گیرد عموما برای بدست آوردن سهمی از قدرت و ثروت است.

دیدار معنادار  مدیران مشهورترین رسانه‌ها و روزنامه‌های اصلاح‌طلب که مرتبا اخبار و تیتر آنها از شبکه‌های ماهواره‌ای مانند بی‌بی‌سی و من‌وتو بعنوان رسانه‌های اصلاح‌طلب پوشش داده می‌شود با رئیسی داوطلب ریاست‌جمهوری که رئیس‌جمهور شدنش بر روی پیشانی‌اش نقش بسته موید این ادعاست!

گفتنی است در این دیدار، رحمانیان( شرق)، عبداللهی(آرمان ملی)، وکیلی(ابتکار)، مظفری(آفتاب‌یزد)، بختیاری(دنیای‌اقتصاد)، حیدری(خبرگزاری ایلنا)، شهاب طباطبایی(مدیر مسئول روزنامه راوی) و متقیان(مدیرعامل ایسنا) و احسان مازندرانی حضور داشته‌اند و دل داده و قلوه گرفته‌ و در مدح و ثنای رئیسی داد سخن سرداده‌اند! "تقبل‌الله"

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر