کد خبر: 113144
A

سیدمحمد آقامیری: شهردار تهران باید توانمندی و تجربه مدیریت شهری داشته باشد

منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران گفت: تمام 11 نفر گزینه پیشنهادی شورای شهر تهران قطعا براساس شاخص های مصوب رزومه و کارنامه شان بررسی می شود و فردی شهردار آینده تهران می شود که بیشترین امتیاز و مطابقت را با شاخص داشته باشد.

سیدمحمد آقامیری: شهردار تهران باید توانمندی و تجربه مدیریت شهری داشته باشد

سید محمد آقا میری، منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار دیده بان ایران گفت: در جلسات بررسی پرونده و همچنین مصاحبه ها از مصداق ها سوال پرسیده می شود و طراز هرکدام از آنها برای شهرداری براساس برنامه ها و جلسات پرسش و پاسخ  مشخص می شود. منتخبان بعد از جلسات پرسش و پاسخ تصمیم می گیرند که مصداق ها چه اندازه برای شهرداری تهران توانمند هستند. 

وی با اشاره به تخصص و تجربه مدیریت شهری مدیر آینده تهران، گمانه زنی هایی که در رابطه با علیرضا زاکانی مطرح شده، تصریح کرد: افرادی که ایشان را به عنوان گزینه پیشنهادی خود معرفی کردند حتما اطلاعاتی در رابطه با تجربه و توانمندی مدیریت شهری ایشان داشتند چرا این 11 نفر براساس معیارهای مصوب انتخاب شدند.

آقامیری در پایان گفت: افرادی می توانند از این مرحله به بعد عبور کنند که توانمندی های آنها نسبت به دیگر گزینه ها بالاتر باشد و قطعا بررسی ها دقیق تر خواهد شد و تمام تلاش ما این است که تمام معیارها و شاخص های مصوب در انتخاب شهردار آینده مدنظر قرار دهیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر