کد خبر: 123390
A
دیده بان ایران:

رئیسی: گرانی دارو نباید اتفاق بیفتد/ نماینده مجلس: دارو در سال آینده گران خواهد شد

درست در زمانی که سیدابراهیم رئیسی ادعا کرد: گرانی برخی اقلام دارویی به هیچ عنوان نباید اتفاق بیفتد،‌ همایون سامه‌یح نجف‌آبادی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفت و گو با خبرنگار دیده بان ایران خبر داد که: همایون نجف‌آبادی: قیمت دارو در سال آینده با افزایش قابل توجهی همراه خواهد بود.

رئیسی: گرانی دارو نباید اتفاق بیفتد/ نماینده مجلس: دارو در سال آینده گران خواهد شد

به گزارش دیده بان ایران؛ درست در زمانی که سیدابراهیم رئیسی ادعا کرد: گرانی برخی اقلام دارویی به هیچ عنوان نباید اتفاق بیفتد،‌ همایون سامه‌یح نجف‌آبادی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفت و گو با خبرنگار دیده بان ایران خبر داد که: همایون نجف‌آبادی: قیمت دارو در سال آینده با افزایش قابل توجهی همراه خواهد بود.

اظهارات عضو کمیسیون بهداشت مجلس بیانگر آن است که دارو گران خواهد شد هر چند در ماههای اخیر نیز مردم به صورت هفتگی و ماهانه با افزایش قیمت دارو و حتی کمیابی و کمبود برخی اقلام دارویی دست و پنجه نرم کرده‌اند. 

این دو اظهار نظر در یک روز اما یادآور خاطره دستور رئیسی برای توقف افزایش قیمت خودرو است که یک ماه بعد با طی تشریفات و فارغ از فرمان وی گران شد. 

در این شرایط باید امیدوار باشیم سرنوشت وعده رئیس‌جمهور درخصوص گران نشدن دارو همچون ماجرای خودرو نشود، چرا که زندگی بسیاری از بیماران به واردات دارو و قیمتش وابسته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر