کد خبر: 124463
A
در گفت وگو با دیده‌بان ایران مطرح شد؛

واکنش نماینده مردم اسدآباد به شنیده شدن صدای انفجار در همدان/ سرمدی واله: مرکز صدا استان همدان نبود/ ما هیچ چیز غیرعادی‌ در شهرستان اسدآباد مشاهده نکردیم/ ظاهراً منشا این صدای مهیب در استان کرمانشاه بود

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی که پیشتر گفته می شد صدای انفجار مهیب از این شهرستان بوده است به دیده بان ایران گفت: براساس آن‌چه که معاون سیاسی استانداری همدان عنوان کردند مرکز صدا از استان همدان نبوده و ظاهراً منشا این صدای مهیب بیشتر در استان کرمانشاه بوده است. ما منطقه را بررسی کردیم، با توجه به بررسی‌های ما، ما چیز غیرعادی‌ای در شهرستان اسدآباد و استان همدان مشاهده نکردیم.

واکنش نماینده مردم اسدآباد به شنیده شدن صدای انفجار در همدان/ سرمدی واله: مرکز صدا استان همدان نبود/ ما هیچ چیز غیرعادی‌ در شهرستان اسدآباد مشاهده نکردیم/ ظاهراً منشا این صدای مهیب در استان کرمانشاه بود

شب گذشته تعدادی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی از شنیده شدن صدای مهیبی شبیه به انفجار و ضدهوایی در شکور خبر داده بودند. خبری که خیلی سریع کل شبکه‌های اجتماعی را فرا گرفت. پس از انتشار این خبر اخبار ضد و نقیضی از علت این اتفاق از سوی برخی از خبرگزاری‌های نزدیک به سپاه منتشر شد.

به گزارش دیده‌بان ایران، مجید میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور علت درباره این انفجار و حواشی آن اظهار کرد که «احتمالاً منشا این صدا به دلیل رعد و برق بوده است.» اما برخی دیگر از رسانه‌های وابسته به نهادهای نظامی نظیر صابرین‌نیوز و یا کانال خبری سپاه قدس علت این انفجار و صدا مهیب را «سامانه پدافندی» و «رزمایش» دانسته‌اند.

در همین رابطه کیومرث سرمدی واله، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی درباره علت این صدا مهیب به خبرنگار دیده‌بان ایران گفت: این صدای مهیب در چند استان نظیر همدان، کرمانشاه و کردستان شنیده شد.

 

وی در ادامه افزود: براساس آن‌چه که معاون سیاسی استانداری همدان عنوان کردند مرکز صدا از استان همدان نبوده و ظاهراً منشا این صدای مهیب بیشتر در استان کرمانشاه بوده است. ما منطقه را بررسی کردیم، با توجه به بررسی‌های ما، ما چیز غیرعادی‌ای در شهرستان اسدآباد و استان همدان مشاهده نکردیم.

 

نماینده مردم اسدآباد در پایان در رابطه با علت این صدا اظهار کرد: ما مرجع رسمی برای اعلام رزمایش نیستیم اما براساس آن چیزی که ما جویا شدیم این است که در شهرستان و استان ما هیچ اتفاقی نیفتاده و منشا از جای دیگر بوده است. اینکه‌ علت این اتفاق چه بوده را ما هم نمی‌دانیم.

منبع:دیده‌بان ایران- نازیلا معروفیان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر