کد خبر: 126322
A

نشریه سپاه: آزمایش موشک خیبرشکن برای کمک به دیپلمات‌های ایرانی در مذاکرات وین بود

نشریه وابسته به معاونت سیاسی سپاه نوشت: آمریکایی‌ها با مباحثی مانند برجام موشکی به دنبال تهی سازی ایران از مؤلفه‌های قدرت بودند ولی امروز موشک خیبرشکن به کمک دیپلمات‌های ایرانی آمده و کفه ترازو را به نفع ایران در مذاکرات سنگین‌تر نموده است.

نشریه سپاه: آزمایش موشک خیبرشکن برای کمک به دیپلمات‌های ایرانی در مذاکرات وین بود

به گزارش دیده بان ایران؛ نشریه اخبار داخلی سپاه با اشاره به آزمایش موشک خیبرشکن نوشت:  هفته‌ای که گذشت شاهد معرفی جدیدترین موشک بالستیک تاکتیکی ایران با سوخت جامد به نام «خیبرشکن» بودیم. این موشک بلافاصله در صدر اخبار رسانه‌های غربی، عربی و عبری قرار گرفت و هرکدام از رسانه‌های مذکور به تحلیل و بررسی این موشک پرداختند.

رسانه‌های غربی سعی کردند همین خط خبری را همراه با تاکتیک "ایران هراسی" دنبال کنند؛ چنانچه رسانه ‌ای‌بی‌سی نیوز آمریکا در یک تحلیل خبری نوشت: «ایران از موشک جدیدی رونمایی کرده که می‌تواند هم پایگاه‌های ایالات‌متحده در منطقه و هم اسرائیل را مورد هدف قرار دهد»؛ خط تحلیلی‌ای که خبرنگار بی‌بی‌سی هم در راستای آن نوشت: «به نظر می‌رسد نام این موشک هشداری برای اسرائیل باشد».

این نشریه اضافه کرد: دلیل دیگری که موجب عصبانیت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها شده است، اضافه شدن توانمندی‌های ایران به میز مذاکرات وین است. آمریکایی‌ها با مباحثی مانند برجام موشکی به دنبال تهی سازی ایران از مؤلفه‌های قدرت بودند ولی امروز موشک خیبرشکن به کمک دیپلمات‌های ایرانی آمده و کفه ترازو را به نفع ایران در مذاکرات سنگین‌تر نموده است. امروز جمهوری اسلامی با کمترین میزان بودجه نظامی به نسبت کشورهای منطقه، دارای یک امنیت پایدار و بومی است که حاصل مدیریت جهادی و انقلابی است و باید پاس داشته شود. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر