کد خبر: 132962
A

طراحی اصولی سایت و هاست و سئو

در هر کسبو کار فروش یا خدماتی که سایتی دارند حتما در شرایط برابر دیده شدن توسط کاربران تعدادی خوب فروش دارند و تماس گرفته میشود برای خدماتشان و تعدادی هم اصلا توسط کاربران کلیک نمیشوند و یا کاربران خیلی زود از سایت خارج می شوند.

طراحی اصولی سایت و هاست و سئو

دیده بان ایران- در هر کسبو کار فروش یا خدماتی که سایتی دارند حتما در شرایط برابر دیده شدن توسط کاربران تعدادی خوب فروش دارند و تماس گرفته میشود برای خدماتشان و تعدادی هم اصلا توسط کاربران کلیک نمیشوند و یا کاربران خیلی زود از سایت خارج می شوند. این همان اصول طراحی سریع و صریح برای استفاده است.

شیوه ساخت طراحی سایت بسته به دلخواه طراح یا کارفرما نیست که هر المانی رو استفاده بکنند و یا هرنگ هر تعداد رنگی رو بکارببرند. درسته سایتی که طراحی میشود ممکن است بعد از چند مدتی قدیمی شود اما در زمان طراحی باید همیشه به روزترین نوع طراحی را داشته باشد و اتفاقا بعد از مدتی هم باز طراحی شود و نسبت به ترند روز سعی شود که طراحی مجدد انجام شود.

1

 امنیت بالا

جلوگیری از هک و امنیت بسیار مهم هست عین هرکار دیگری به دلیل اینکه اگر سایت شما مدام هک شود و از دست رس خارج شود یا به هردلیلی کار فروش و خدمات را نشود که به درستی انجام دهد مشتریان اعتمادشان را از دست می دهند و سایت دیگری را جایگزین میکنند و همچنین شاید بطور کامل از دست رس خارج نشود ولی حتما کند میشود و فشار زیادی را روی سرور می آورد.

سایت عالی از قبل این موارد را انجام میدهد و حدی نفوذ به آن را سخت میکند که به راحتی هک نشود و ارزش وقت گذاشتن را هم نداشته باشد و اگر هم شد مثل یاو  و گوگل سریعا قابل بازیابی باشد.

رنگ

در استفاده از رنگ قانون و روانشناسی وجود دارد که کدام رنگها در کنار هم و چه مقدار و کجای سایت و روی چه تگ های اعمال شود این همخوانی را میشود از سایت های متخصص الگو ها یاد گرفت و پیروی کرد. رنگ سلیقه ای سریع تر از چیزی که فکر میکنید کاربران را فراری میدهند.

سرعت سایت هاست

سرور و هاست خوب نقش مهمی در سرعت سایت دارند و دلیل سرعت بالای سایت های یاهو و گوگل با این حجم از اطلاعات و پردازش برای همیین است که بهترین سیستم ها و سرور هارو در اختیاردارند. فاکتور های لازم برای سرور خوب بودن و ارزش خرید عبارتند از: ویژگی ها و قابلیت های سرویس - میزان حجم و ترافیک هاست

وب سرور و سیستم عامل مورد استفاده - میزان منابع اختصاصی هاست - پیکربندی نرم افزاری سرور - موقعیت هاست

2

موقعیت جغرافیایی منابع اختصاصی

مکان قرارگیری سرور و هاست برای یکی سایت باید در کشور باشد که اغلب کاربران در همان کشور هستند کسیر در خواست های گت و پست کمتر شده و سرعت بالا میرود. هاست های ایرانی زیاد شده اند و بهتر است یک شرکت معروف و با خدمات و پاسخ گویی های سریع در تیکت ها را پیدا کرده و با آن کار کنید طراحی سایت فروشگاهی در تهران بهترین مکان شهر های مرکزی و تهران است.

در هاست های اشتراکی منابع محدودی در نظر گرفته میشود برای هر سایت یا پکیج خریداری شده عین کامپیوتر قدرت و مقدار مشخصی سی پی یو و رم اختصاص داده اند و همچنین حافظه و تعداد بازدید روزانه.

مبلغ شما بارای هریک از این موارد تصاعدی بالا میرود یک تحلیل مناسب برای میزان مصرف و هزینه و بار کاری روی سایت پیدا کنید سپس اقدام به خرید کنید.

بررسی وب سرور و سیستم عامل مورد استفاده

کمی اطلاعات راجب آن مفید است وب سرور بک اند مرورگر شما که مسئولیت سیو و کدهای صفحات وب را دارد وآنرا برای کاربری که درخواست کرده از طریق url ارسال میکند محتوا هم شامل هرچیزی میتواند باشد.

هرکاری روی سایت در حقیقت کار و ارسال درخواست و داده به وب سرور است اینطور تصور کنید که وب سرور یک کامپیوتر و نرم افزار آن کد های تشکیل دنده سایت می باشد با وصل شدن به اینترنت به سروز های دیگر کامپیوتر های دیگر متصل و تبادل داده میکند.

برای هاست لینوکسی که برای php و wordpress هستند بهتر از litespeed استفاده کنید که سرعت بالایی دارد و سرعت بالا بارگذاری سریع تر و سئو بهتر نتیجه آن است. برای هاست ویندوزی که مناسب سایت های  asp.net هست وب سرور IIs است و نحوه پیکربندی برای سرعت آن مهم است طراحی سایت فروشگاهی در کرج  با کد نویسی و استفاده از CMS.

برای هاست های اشتراکی اهمیت امنیت دو چندان میشود به دلیل دسترسی سرویس ها به یکدیگر و همچنین تقسیم منابع مورد نیاز هر سرویس این مورد در هاست لینوکسی توسط cloudlinux میتوان تقسیم منابع کرد.

3

حجم و ترافیک پیکربندی

حجم و ترافیک متناسب با نیاز کاربران تعریف میشود تعداد خط کدهای سایت جچم اولیه سایت تعیین کننده فضای سایت هست سایت های شرکتی معمولا بین 1 تا 5 گیگ کافی و سایت های فروشگاهی بین 10 تا 100 اوکی هست. هر چقدر سایت شما سئو خوبی داشه باشد و معروف تر باشد ترافیک بیشتری نیاز دارید.

سایت ها از زبان های برنامه نویسی و فریم ورک های گوناگون و همچنین سیستم مدیریت محتوای متفاوت بهر میگیرند که همه اینها روی همه هاست ها جواب نمیدهند با یکی دو تیکت و تماس میتونید متوجه بشید که این هاست شرکت مورد نظر به درد کار شما میخورد یا نه.

هاست و سئو

نود درصد سایت ها بدون سئو هیچ نفعی و فایده ای ندارند سئو یعنی سایت و هرآنچه که در آن است بگونه ای باشد که از نظر موتورهای جستجو عالی شما را در رتبه های برتر قرار دهد خیلی کم پیش میاید که کاربران نام یا آدرس سایت رو سرچ کنن آنها نیاز خودرا سرچ میکنن که سایت های را بعد از آن میبینن و آنهایی که در اول لیست قرار دارند شانس کلیک بیشتری دارن تا بقیه.

از موارد بسیاری که یک سایت رتبه میگیرید یکی از آنها علت فنی دارد و آن سرعت است و آن هم وابسته به سخت افزار هاست است بطور دیگر افزایش حجم اطلاعات تصویری و ویدئویی شما سبب سنگینی سایت و آن نیاز به سخت افزار و کدنویسی خوب همچنین بهینه کردن افزونه ها خواهد داشت. پس بین هاست و سئو و سرعت سایت رابطه مستقیم و هم غیر مستقیم وجود دارد.

امنیت را در سایت های وردپرسی با امنیت پایین حفظ کند. پشتیبانی 24 ساعته بصورت تلفنی و هم تیکت امکان آپلود عکس و فیلم خطا برای پشتیبان داشتن چندین برنامه نویس که خطا و منظور کاربر را متوجه بشن و جای دان کردن و تعلیق کاربر روی رفع اشکال و پیشگیی آن کارکنن و پشتیبان گیری های روزانه قابل بازیافت سریع باشد داشتن آنتی ویروس های آپدیت و قابل استفاده روی پنل های مشتریان امکان بازگزداندن بخش مشخصی از سایت مثلا یا دیتابیس یا ایمیل ها و پوشه خاصی از سایت

درایو ذخیره سازی

تمام اطلاعات سایت همانند کامپیوتر روی هارد ذخیره میشود انواعی از بهترین ها شامل nvme ssd sd4kکه بصورت ترکیبی استفاده میشوند به این روش هم امنیت و هم سرعت سایت بالا می رود در این روش اگر بخشی از درایو از شبکه خارج شود بقیه درایو ها به کارشان مشغول هستند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر