کد خبر: 141122
A

ارگان مطبوعاتی دولت: افرادی که برای رسانه‌های ضدانقلاب فیلم فرستاده اند منتظر تشکیل پرونده باشند

ارگان مطبوعاتی دولت نوشت: ارتباط با رسانه‌های ضدانقلاب در قانون جرم به حساب می‌آید و ارسال تصویر و فیلم به این رسانه‌ها نیز مصداقی از ارتباط با ضدانقلاب است. برای همین قرار است نهادهای مربوطه به صورت ویژه این مسأله را در دستور کار قرار دهند تا ضمن شناسایی این افراد، برخوردهای لازم صورت بگیرد

ارگان مطبوعاتی دولت: افرادی که برای رسانه‌های ضدانقلاب فیلم فرستاده اند منتظر تشکیل پرونده باشند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ارگان مطبوعاتی دولت سیزدهم نوشت: در هفته‌های اخیر و همزمان با بروز اغتشاشات و آشوب‌ها در کشور، رسانه‌های ضدانقلاب با تبلیغات گسترده خواهان ارسال فیلم از صحنه‌های آشوب‌ها و اغتشاشات شدند.

در همین راستا برخی افراد تصاویر گوناگونی را ارسال کردند که این تصاویر به گونه‌ای از سوی رسانه‌های ضدانقلاب به‌کار برده می‌شد که بتوانند پروژه رسانه‌ای خود علیه جمهوری اسلامی را پیش ببرند. این در حالی است که ارتباط با رسانه‌های ضدانقلاب در قانون جرم به حساب می‌آید و ارسال تصویر و فیلم به این رسانه‌ها نیز مصداقی از ارتباط با ضدانقلاب است.

روزنامه ایران در ادامه گزارش خود نوشت؛ برای همین قرار است نهادهای مربوطه به صورت ویژه این مسأله را در دستور کار قرار دهند تا ضمن شناسایی این افراد، برخوردهای لازم صورت بگیرد. گفتنی است پیش از این و در جریان دستگیری برخی آشوب‌طلبان و لیدرهای آنان در تلفن همراه این افراد فیلم‌ها و تصاویری درباره اغتشاشات موجود بوده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر