کد خبر: 142686
A

نماینده ولی فقیه در گیلان: دشمنان می‌خواستند دلار را تا ۵۰ هزار تومان بالا ببرند

فلاحتی امام جمعه رشت: ماهیت استکبار دشمنی با اسلام و مسلمانان است و لذا همواره به دنبال سلطه بر کشورهای اسلامی هستند تا دین و قرآن را از مردم بگیرند، زیرا حیات آنان با نورانیت اسلام ناب به خطر می افتد.

نماینده ولی فقیه در گیلان: دشمنان می‌خواستند دلار را تا ۵۰ هزار تومان بالا ببرند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، یوم الله ۱۳ آبان را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دانست و اظهار کرد: حضور پرشور و با بصیرت ملت در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال تجدید عهد و پیمان با آرمان های انقلاب و امام راحل و مقام رهبری رهبری است.

امام جمعه رشت، پایان دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی را ناممکن دانست و افزود: ماهیت استکبار دشمنی با اسلام و مسلمانان است و لذا همواره به دنبال سلطه بر کشورهای اسلامی هستند تا دین و قرآن را از مردم بگیرند، زیرا حیات آنان با نورانیت اسلام ناب به خطر می افتد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه حضور همیشه در صحنه ملت ایران پایه های انقلاب را در مقابل دشمنان محکم تر و استوار تر می کند، گفت: عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل جبهه استکبار روز به روز افزایش می یابد و فرهنگ شهادت در این سرزمین نهادینه شده است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاهش به داخل است و نیازهای کشور را به خارج گره نزده است، جبران بدهی ۴۸۰ هزار میلیاردی دولت گذشته را یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: دشمنان می خواستند قیمت دلار را تا ۵۰ هزار تومان بالا ببرند و برنامه های اقتصادی دولت را مختل کنند، اما دولت ارز ترجیحی را حذف و بازار را مدیریت کرد.

وی دشمنی های سران بی خرد و غافل آمریکا با ملت ایران را در نهایت موجب نابودی خودشان دانست و اضافه کرد: بزرگنمایی مشکلات ایران و حمایت از حرکت های ضد انقلابی در واقع تلاش دشمنان برای سرپوش گذاشتن بر ضعف ها و مشکلات سیاسی خودشان است و می خواهند شکست سیطره جهانی خود و اخراج خفیفانه شان از منطقه خاورمیانه را با انتقام گرفتن از جمهوری اسلامی جبران کنند، زیرا بسیار خشمگین و عصبانی هستند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر