کد خبر: 145528
A

پناهیان: دشمن با سند ۲۰۴۰ به سراغ زنان و جوانان آمده/ روضه‌های خانگی "جن" و شیاطین را دفع می‌کند/فضای مجازی قتلگاه فرزندان معصوم مسلمانان شده است/ ر سه سال اخیر فرزندان ما در جنگ بیو سایبرنتیک بمباران شده اند

یک استاد حوزه علمیه با تشریح جنگ بیو سایبرنتیک گفت: متأسفانه در سه سال اخیر فرزندان ما در جنگ بیو سایبرنتیک با بمباران سخت موشک‌های انحرافی ذهن و قلب، روبرو بودند.

پناهیان: دشمن با سند ۲۰۴۰ به سراغ زنان و جوانان آمده/ روضه‌های خانگی "جن" و شیاطین را دفع می‌کند/فضای مجازی قتلگاه فرزندان معصوم مسلمانان شده است/ ر سه سال اخیر فرزندان ما در جنگ بیو سایبرنتیک بمباران شده اند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد پناهیان، در یادواره شهدای روضه فاطمی که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به واقعه مقتل الشهدای فاطمیه و شهادت ۱۸ مادر و فرزند در مجلس روضه حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، با بیان این که این حادثه هم‌زمان با عملیات کربلای ۵ که با رمز یا زهرا آغاز شده بود، روی داد، اظهار داشت: عظمت‌های کربلای ۵ همواره با عنایت‌های خاص فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها همراه بود.

وی اظهار داشت: در دقایق نخستین این عملیات، بسیاری از نیروهای گردان حبیب بن مظاهر لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) که به گردان خط‌شکن طلاب معروف بودند؛ در سه‌راه شهادت شلمچه به فیض شهادت نائل آمده، یک دسته خط را شکست و پیش رفت و تنها ۱۰ نفر از یک گردان بازگشتند.

این استاد حوزه با بیان این که در منطقه شلمچه و در عملیات کربلای ۵، دشمن بعثی میلیون‌ها گلوله بر سر سربازان اسلام شلیک کرد، خاطرنشان ساخت: اراده الهی، تأکید امام راحل، اتصال فرزندان امام به ولایت و صدق رزمندگان بر پایداری بر عهد باعث گردید تا رزمندگان ۷ دژی که کشورهای اروپایی در این منطقه طراحی کرده بودند را در هم بشکنند.

وی با تأکید بر اینکه در جبهه‌های مختلف جنگ به عینه شاهد الطاف الهی و عنایات اهل‌بیت علیهم‌السلام بودیم، تصریح کرد: وقتی دشمن شکست می‌خورد و زبون و حقیر می‌گردد، وحشی‌تر شده دست به هر کار ناجوانمردانه‌ای می‌زند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین پناهیان در ادامه ضمن اشاره به سالروز واقعه زاریای نیجریه با بیان این که شیخ زکزاکی یکی از ستاره‌های آسمان توحیدی جهاد تبیین در عصر حاضر است، اظهار داشت: رویکرد تبلیغی شیخ زکزاکی الگویی برای حوزه‌های علمیه و طلاب علوم دینی است که در زمانی کوتاه حرکت اسلامی بزرگی را در افریقا رقم زد.

وی تأسیس ۳۰۰ مدرسه اسلامی در نیجریه را تنها بخشی از خدمات شیخ زکزاکی دانست و یادآور شد: ملت بزرگ ایران هیچگاه مجاهدت‌ها و رنج برادران خود را در مقابله با استکبار جهانی فراموش نمی‌کند؛ باید همه مسئولان کشورهای اسلامی و آزادی‌خواهان عالم احقاق حقوق شهدای زاریا را مطالبه نمایند.

این سخنران بر اهمیت بررسی سند ۲۰۴۰ تصریح و با بیان این که جبهه استکبار جهانی با سند ننگین ۲۰۴۰، به دنبال جهانی‌سازی فرهنگ امریکایی و بقای سیطره بر جهان است، اظهار داشت: در سند ۲۰۴۰ زنان و جوانان مهم‌ترین پایه تغییرات اجتماعی هستند.

وی با تأکید بر این که فتنه اخیر هویت زن مسلمان ایرانی و زن به‌عنوان محور و مدار کانون گرم خانواده دینی را نشانه گرفته است؛ خاطرنشان کرد: زنان مسلمان ایرانی در فهم، بصیرت، ایمان، اخلاص، شجاعت، وفاداری، صدق‌های عهد امامت و ولایت و نیز میدان‌داری در جهاد تبیین، پیرو فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها هستند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ ارگان رسانه ای حوزه علمیه به نقل از حجت‌الاسلام‌والمسلمین پناهیان  نوشت: در سه سال اخیر فرزندان ما در جنگ بیو سایبرنتیک با بمباران سخت موشک‌های انحرافی ذهن و قلب، روبرو بودند. در گذر تاریخ دشمنان دین الهی همواره از شیاطین بهره گرفته‌اند و امروز نیز این بهره‌گیری‌ها علمی‌تر شده؛ دستگاه صهیونیستی و استکبار جهانی برای به تعویق‌انداختن مرگش، با بهره‌گیری از فضای مجازی ضمن مسخ جوانان مسلمان، اراده مؤمنانه فرزندانمان را از بین می‌برد. متأسفانه فضای مجازی به قتلگاه فرزندان معصوم مسلمانان تبدیل شده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود بر اهمیت احیا و تقویت روضه‌های خانگی برای مواجهه با شرارت‌های شیاطین انس و جن تأکید کرد و خاطرنشان کرد: روضه‌های خانگی اکسیر دفع شیاطین از منازل، تلطیف‌کننده قلوب، تعمیق پیوندهای مؤمنانه و زدودن غبار زشتی و تیرگی‌های نفسانی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر