کد خبر: 148608
A

حمله کیهان به محمد جواد ظریف

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری به وزیر امورخارجه سابق حمله کرد

حمله کیهان به محمد جواد ظریف

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری در ستون خوانندگان خود به محمد جواد ظریف و یک روزنامه اصلاح‌طلب حمله کرده است.

این روزنامه به نقل از یکی از خوانندگان خود مطرح کرده است: «صندلی قدرت و ریاست برای کسانی که حداقل 32 سال در دولت‌های مختلف بر آن تکیه زده بوده‌اند آن قدر گرم و نرم بوده که برخی‌ها رویای دوباره آن را دارند و اظهارات خنده‌داری می‌کنند.»

کیهان در ادامه به یادداشت یک روزنامه اصلاح‌طلب پرداخته و عنوان کرده است: «روزنامه زنجیره‌ای آرمان‌ملی با توجه به مشکلات اقتصادی کشور طی یادداشتی نوشته "تنها یک فرد می‌تواند با ادبیات اصلاح‌طلبانه، دلسوزانه و با در نظر گرفتن منافع این دولت به کمک دولت برسد! این فرد کسی نیست جز محمدجواد ظریف! و با تسلطی که در روابط بین‌الملل دارد می‌تواند کمک بزرگی به دولت باشد!" منظورش همین جناب ظریفی است که در اروپا حتی سوخت هواپیمایش را ندادند! همان ظریفی که به قهقهه با دشمنان ملت سرمست بود، با پرخاش با نمایندگان ملت برخورد می‌کرد و باقدم زدن درخیابان با دشمنان خشنی که دست‌هایشان به خون هزاران ایرانی و سردار دل‌ها آلوده بود می‌خواست مشکلات را حل کند! زهی خیال باطل.»

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر