کد خبر: 149464
A

ارگان مطبوعاتی وابسته به سپاه: اگر تیم روابط عمومی جشنواره به بچه‌های انقلابی برگشته بود، این افتضاحات پیش نمی‌آمد

وزنامه جوان نوشت: انتخاب یک تیم اصلاح‌طلب برای روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر همراه با حفظ تیم دبیرخانه دولت‌های قبل به دلیل عدم اعتماد به نفس و بی‌اعتمادی به بچه‌های رسانه‌ای انقلاب صورت گرفت و نتیجه‌اش هم شد به حاشیه رفتن اصل رویداد از طریق خرابکاری در لوح‌های مکتوب.

ارگان مطبوعاتی وابسته به سپاه: اگر تیم روابط عمومی جشنواره به بچه‌های انقلابی برگشته بود، این افتضاحات پیش نمی‌آمد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ ارگان مطبوعاتی وابسته به سپاه در انتقاد از جشنواره فیلم فجر نوشت: انتخاب یک تیم اصلاح‌طلب برای روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر همراه با حفظ تیم دبیرخانه دولت‌های قبل به دلیل عدم اعتماد به نفس و بی‌اعتمادی به بچه‌های رسانه‌ای انقلاب صورت گرفت و نتیجه‌اش هم شد به حاشیه رفتن اصل رویداد از طریق خرابکاری در لوح‌های مکتوب.

این درحالی است که محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی در آیین اختتامیه مدعی شد جشنواره فجر به دست بچه‌های انقلاب برگشته است. البته این تنها افتضاح و حاشیه تیم اصلاحات در جشنواره فجر نبود، اسامی هیئت داوران یک هفته قبل از اختتامیه به دست کیوان کثیریان، روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب برای استوری در اینستاگرام رسیده بود.

توضیحات مسئول روابط‌عمومی فجر با این توجیه که به دلیل تکثر جوایز، نسخه چرک‌نویس بدون امضای دبیر سهواً در برخی از لوح‌های تقدیر قرار گرفت، ابداً قابل پذیرش نیست. معلوم است یک نفر مسئول این کار بوده تا عمداً دست‌نوشته‌ها را درون پاکت‌ها بگذارد. در آخر کار هم این محسن تنابنده بود که نقش آخرین مهره را با انتشار لوح‌های دست‌نویس در اینستاگرام بازی کرد. اگر از ابتدا کسی به انتخاب تیم روابط‌عمومی دولت‌های اصلاح‌طلب انتقاد می‌کرد، قطعاً متهم به حسادت و نگاه جناحی می‌شد.

آقای خزاعی عزیز شعار دادن کار راحتی است، اما اگر جشنواره به دست بچه‌های انقلاب برگشته بود این حواشی در روابط‌عمومی فجر رخ نمی‌داد.

واقعاً روابط‌عمومی جشنواره چه وظیفه‌ای در این رویداد داشت؟ سکوت طولانی‌مدت و سپردن کار خبررسانی به وزیر ارشاد کار سختی بود که از عهده بچه‌های انقلابی برنمی‌آمد؟

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر