کد خبر: 149570
A

فرمانده کل سپاه: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که همه مردم خواهان اسلام هستند

فرمانده کل سپاه پاسداران حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یک حضور موثر دانست و تأکید کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن خیابان‌ها پر از قلب‌های مطمئن، دل‌های استوار و قدم‌های ثابت شد.

فرمانده کل سپاه: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که همه مردم خواهان اسلام هستند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران امروز(چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه) در اختتامیه بیست و نهمین مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج، ضمن درود به ارواح امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا، گفت: در آستانه مبعث پبامبر اکرم(ص) بازکننده غل و زنجیر انسان‌ها از اسارت بود. پیامبر اسلام (ص) در کنار قرآن کریم نور بود و قرآن‌ برای هدایت انسان‌ها از ظلمت به سوی نور بود.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) نسبت به مردم، رئوف بود و ما امیدواریم که با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی که سفینه نجات و سراج روشن این ملت هستند، بتوانیم راه پیامبر عظیم‌الشأن اسلام را ادامه دهیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه امام خامنه‌ای از جنس قرآن و تجلی قرآن هستند، تاکید کرد : رهبر معظم انقلاب اسلامی با منطق قرآن‌، ما را از چالش‌ها و بحران‌ها عبور می‌دهند و امروز قرآن کریم در اندیشه و تفکر ایشان تجسم، تجلی و معنابخشی دارد.

سرلشکر سلامی با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور چشمگیر مردم در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی بیان تاکید کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن با شکوه، تعیین کننده و سرنوشت ساز بود و در این‌ مقطع حیاتی و خطیر تاریخ اسلامی و انقلاب اسلامی‌ این حضور را به همه شما تبریک عرض می‌کنیم. ۲۲ بهمن ماه هر ساله فقط برای گرامیداشت ۲۲ بهمن ۵۷ برگزار نمی شود بلکه این روز هر سال درخشان‌تر از سال‌های گذشته است و مانند ۲۲ بهمن ۵۷ می‌درخشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آنچه روز شنبه بر روی زمین رخ داد، تفسیر آیات قرآن بر روی زمین بود، تاکید کرد: ماه‌ها بود دشمن استکبار بر روی زمین توطئه‌های شوم خود را طراحی و آن را پیاده می‌کرد و با غرور با مردم ما سخن‌ می‌گفت؛ دشمن با تصورات و رویایی شیطانی برای خاموش کردن انوار پرفروغ اسلام که از خورشید ولایت سر زده بود و صفحه زمین‌ را منور کرده بود، برنامه‌ها و توطئه‌های زیادی داشت.

وی افزود: دشمن‌ می‌خواست خیابان‌ها و کوچه‌های ما را مملو از خشونت کند و در مقابل آرمان‌طلبی یک ملت و امت ایستادگی‌ کند و این‌ مکر دشمنان ما بود. اما، خداوند با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این توطئه‌ را به خود آن‌ها بازگرداند و خیابان‌ها پر از قلب‌های مطمئن، دل‌های استوار و قدم‌های ثابت شد.

سرلشکر سلامی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یک حضور موثر دانست و تأکید کرد: حضور مردم باعث شد تا یاس و ناامیدی در قلب‌های دشمنان جا بگیرد و امید در قلوب مردم‌ ما شکوفا شود؛ امروز دشمنان ما خاموش، منجمد، ایستا هستند و از یکدیگر فروپاشیدند. ملت ما در جنگی مدرن پیروز و سربلند شد. از بین بردن استکبار از روی زمین، برنامه ما و در پرتو درخشش خورشید اسلام، میسر است.

فرمانده کل سپاه پاسداران ضمن تاکید بر حضور موثر مردم در پشتیبانی از انقلاب اسلامی تصریح کرد: حضور مردم نشان داد که همه مردم خواهان اسلام هستند و داستان‌ پنج‌ ماه اخیر همه چیز را به دشمنان ثابت کرد؛ حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از ده‌ها موشک که به سرزمین‌هایشان اصابت کند، موثرتر بود.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: ما از برنامه‌های اروپا، آمریکا و اتحاد این شیاطین نگران‌ نیستیم چراکه حضور مردم نشان داد جبهه دشمنان در مقابل ما موجب اتحاد، وحدت و انسجام بیش‌تر ما می‌شود و هیچ اثری ندارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان نقش بسیج در توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در کشور را موثر دانست و خاطرنشان کرد: امروز سراسر بسیج باید مروج قرآن باشد و هر بسیجی یک مربی قرآن باشد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر