کد خبر: 150034
A

سردار سلامی: سرمایه دشمن برای شکست ایران تمام شد/ اخراج شبکه تروریستی اینترنشنال بیانگر میدان نفوذ انقلاب اسلامی است

رمانده کل سپاه پاسداران گفت: سرمایه دشمن برای شکست ایران تمام شده و در نهایت دست به دامان چند فرد بی‌هویت اپوزیسیون شده است که تکیه‌گاه سستی است.

سردار سلامی: سرمایه دشمن برای شکست ایران تمام شد/ اخراج شبکه تروریستی اینترنشنال بیانگر میدان نفوذ انقلاب اسلامی است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار سلامی امشب در اجلاس اساتید، فرماندهان، و استادیاران شبکه تربیتی صالحین بسیج کشور که در مجتمع امامت مشهد برگزار شد، اظهار داشت: سرمایه دشمن برای شکست ایران تمام شده و در نهایت دست به دامان چند فرد بی هویت اپوزیسیون شده است که تکیه گاه سستی است. در مقابل، این ملت با پرچمی به دست حرکت می‌کند و نشان می دهد هیچ چیز حریف این اتحاد نیست.

وی در این اجلاس که درفاصله بین عید سعید مبعث و ولادت امام حسین(ع) و در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد، بیان کرد: حماسه باشکوه و بی نظیر و تاریخی ۲۲ بهمن ماه سال جاری، حجت آشکاری برای حقانیت این نظام الهی ساخت. و بخشی از قلب های مردد و پریشان شده را دوباره استحکام بخشید و ذهن هارا به نور حرکت برای فتح قله های باقیمانده مزین کرد.

وی با بیان اینکه این رویداد میدان قضاوت جهانی را نسبت به انقلاب و نظام تغییر داد افزود: در این روز تاریخی دل همه آزادگان و مستضعفان عالم  شاد شد و روح جدیدی در کالبد انقلاب اسلامی دمیده شد.

سردار حسین سلامی با بیان اینکه نگرانی برای به یغما بردن انقلاب بیهوده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی امتداد بعثت پیامبر اسلام است. خداوند همانگونه که از پیامبر اسلام و مبعث ایشان محافظت کرد، انقلاب اسلامی مارا نیز حفظ کرده است. 

 

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه جنگ، تاثیر اراده هاست؛ افزود: خواست غرب جامعه‌ای عقب مانده، فقیر، ویران شده، مستاصل و آماده تسلیم از ایران بود، اما عملکرد انقلاب به گونه ای بود که این کشور، در حالی که دست های دشمن را بسته است،توانسته اراده و عملکرد دشمن را متوقف کند.

وی ادامه داد: ما در عرصه های علم و اقتصاد و سازندگی کشور می توانیم ادعا کنیم که امروزه بیش از ۳۶۰ طرح ملی را بدون توقف پیاده سازی کرده ایم.

 

فرمانده کل سپاه با برشمردن اقدامات دشمن برای شکست انقلاب اسلامی، بیان کرد: ذخیره راهبردی غرب برای مقابله با اسلام، پس از جایگذاری صدام و شکست ان، پدیده تکفیر بود تا همه جهان اسلام اعم از تسنن و تشیع را نابود کند، اما انقلاب اسلامی از این فتنه نیز عبور کرد.

سردار حسین سلامی همچنین یادآور شد: حصر اقتصادی و تحریم نیز از ذخایر دشمن بود که تمام نظام اطلاعاتی و حقوقی دشمن و همه نهاد های بین المللی و قدرت های رسانه ای را برای پیروز شدن در این میدان به صحنه آورد و بازهم دشمن شکست خورد.

به گفته این مقام عالی‌رتبه نظامی اکنون که دشمن از همه جا ناامید شده است، دست به دامان اپوزیسیون هایی شده است که حتی ارزش نام بردن هم ندارند.

فرمانده کل سپاه بیان داشت: ما در طفولیت قدرت شروع کردیم و در زمانی که دشمنان ما در اوج قدرت بودند، در دنیا هیچ کس باور نمی‌کرد که این انقلاب بتواند در این صف آرایی قدرتمند ترین طاغوت کل تاریخ بشر راشکست دهد.

 

سردار سلامی ادامه داد: بغض نسبت به دشمن، یک سرمایه است. اینکه ملتی به دشمنان خدا بغض داشته باشد، یک مشروعیت دائمی برای ما ساخته وباعث شده دشمن کابوس انتقام داشته باشد. 

وی همچنین با اشاره به اخراج عوامل شبکه تروریستی ایران اینترنشنال از لندن بیان کرد:این رسانه شرور دروغ پراکن فتنه انگیز هتاک را به سرزمین دیگری پرتاب کردند که این به معنی قلمرو قدرت، میدان نفوذ، شعاع تاثیر انقلاب است.

وی همچنین به اهمیت وجود اساتید حلقه های صالحین اشاره کرد و گفت: در این ۴ و نیم دهه انسان های مومن و تربیت شدگان مکتب اسلام توانستند دشمن را شکست دهند. چرا که دشمن می‌خواهد دیدگاه هارا تغییر دهد که در اینجا نیاز به انسان هایی داریم که در مقابل زور و استکبار بایستند و به هیچ عنوان دچار تردید نشوند.

به گفته سلامی؛ اکنون شجره طیبه صالحین برای دفاع از انقلاب اسلامی ضروری تر از وجود جسم‌های دفاعی است، چرا که دشمن می‌خواهد از ذهن و اعتقاد مردم آنهارا به تردید بکشاند و در اینجا جهاد تبیین افراد متدین و مومن موثر و ضروری است. تا ذهن ها و قلب هارا مجهز کند تا جوانان و مردم ما تحت تاثیر اراجیف دشمن قرار نگیرند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر