کد خبر: 150849
A

نظری، نماینده خمین در مجلس: مسمومیت‌ها توطئه دشمن است، می‌خواهند به نظام ضربه بزنند/ ممکن است برخی از معلمان پشت قضیه باشند

نظری، نماینده مجلس در تحلیل خود از مسمومیت‌ها بیان کرد: اینکه این ماجرا توطئه‌ای از سوی دشمنان نظام است وآنها بنا دارند از این طریق به نظام لطمه بزنند و دست دشمن در کار است و ممکن است برخی از معلمان پشت قضیه باشند دور از ذهن نیست.

نظری، نماینده خمین در مجلس: مسمومیت‌ها توطئه دشمن است، می‌خواهند به نظام ضربه بزنند/ ممکن است برخی از معلمان پشت قضیه باشند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ علیرضا نظری، نماینده خمین در مجلس درباره مسمومیت‌های پی در پی دانش‌آموزان در شهرهای مختلف کشورگفت: این مسمومیت‌ها ناشی از ایجاد فضای روانی به ‌ویژه در بین دانش‌آموزان دختر در مقاطع پایین‌تر و ابتدایی است. شرایط روحی و روانی دانش‌آموزان دختر در مدارس به گونه‌ای است که پذیرش مسائل به لحاظ روحی و روانی برای آنها سخت‌تر از دانش آموزان پسر است. بنابراین بیشتر در مدارس ابتدایی دخترانه این موضوع مطرح شده است.

وی افزود:‌ به نظر می‌آید برخی شیطنت‌ها برای ایجاد التهاب و ناامن‌سازی روانی در بین خانواده‌ها پشت این قضیه است که اکنون توسط نهاد اطلاعات و امنیتی در دست بررسی است.

نظری ادامه داد:‌ اینکه این ماجرا توطئه‌ای از سوی دشمنان نظام است وآنها بنا دارند از این طریق به نظام لطمه بزنند و دست دشمن در کار است و ممکن است برخی از معلمان پشت قضیه باشند دور از ذهن نیست. اما هنوز برای اینکه بخواهیم بگوییم، چه اتفاق افتاده هنوز گزارش دقیقی وجود ندارد.

منبع: همشهری

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر