کد خبر: 150851
A

نیک بین، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: دشمن می‌خواهد با مسمومیت‌ها اغتشاش دیگری در کشور ایجاد کند

جواد نیک‌بین، نماینده مجلس در واکنش به مسمومیت دانش‌آموزان گفت: دشمن در حوزه نا آرامی های اجتماعی نتوانست کاری از پیش ببرد و می‌خواهد حوزه آموزش را ناامن جلوه دهد و این موضوع سوء استفاده کرده و اغتشاش دیگری در کشور ایجاد کند. گرچه رسان های خارجی و بیگانه می گویند این اتفاقها کار خودشان است اما نه تنها هیچ مسلمان بلکه هیچ انسان عاقلی نسبت به هموطن خود چنین حرکتی را انجام نمی دهد.

نیک بین، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: دشمن می‌خواهد با مسمومیت‌ها اغتشاش دیگری در کشور ایجاد کند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ جواد نیک بین نماینده مجلس شورای اسلامی درباره مسمومیت‌های دانش آموزان در شهرهای قم و بروجرد گفت: این موضوع چندین هفته است که در کشور ادامه داشته است و شکی نیست که این مساله یک حادثه و اتفاق نیست و یک زنجیره برنامه ریزی شده است در وهله بعدی اینکه این اتفاق در این شهرها از یک منشاء سرچشمه می گیرد بر کسی پوشیده نیست .

این نماینده مجلس گفت: دشمن در حوزه نا آرامی های اجتماعی نتوانست کاری از پیش ببرد و می‌خواهد حوزه آموزش را ناامن جلوه دهد و این موضوع سوء استفاده کرده و اغتشاش دیگری در کشور ایجاد کند. گرچه رسان های خارجی و بیگانه می گویند این اتفاقها کار خودشان است اما نه تنها هیچ مسلمان بلکه هیچ انسان عاقلی نسبت به هموطن خود چنین حرکتی را انجام نمی دهد.
وی ادامه داد: با نهادهای امنیتی جلسه ای داشتیم و خوشبختانه این نهادها سرنخ هایی را پیدا کرده اند که نهایتا ظرف یکی دو هفته آینده به اطلاع عموم مردم خواهند رساند و مشخص می شود که اصلی ترین هدف از به وجود آوردن این مساله به وجود آوردن آشوب و فتنه جدیدی است.

منبع: همشهری

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر