کد خبر: 151592
A

خط حزب‌الله: اعتماد به آمریکا، مصدق را به پرتگاه ویرانی برد

نشریه‌ی «خط حزب‌الله» به عنوان رسانه‌ی مکتوب پایگاه اطلاع رسانی آیت الله خامنه ای با هدف انتشار در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیأت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج منتشر می شود؛ این نشریه داخلی پیام رهبر انقلاب اسلامی را به مخاطبان خاص خود در نهادهای زیر مجموعه حاکمیت می رساند. خط حزب الله در این شماره به محمدمصدق و سیاست های نخست وزیر سابق ایران پرداخته و عامل شکست وی را اعتماد به ایالات متحده دانسته است.

خط حزب‌الله: اعتماد به آمریکا، مصدق  را به پرتگاه ویرانی برد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ نشریه‌ی «خط حزب‌الله» به عنوان رسانه‌ی مکتوب پایگاه اطلاع رسانی آیت الله خامنه ای با هدف انتشار در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیأت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج منتشر می شود؛ این نشریه داخلی پیام رهبر انقلاب اسلامی را به مخاطبان خاص خود در نهادهای زیر مجموعه حاکمیت می رساند. خط حزب الله در این شماره به محمدمصدق و سیاست های نخست وزیر سابق ایران پرداخته و عامل شکست وی را اعتماد به ایالات متحده دانسته است.

بنابر گزارش سایت دیده بان ایران؛ سخن هفته این شماره خط حزب‌الله با عنوان «اعتماد به آمریکا، پرتگاه ویرانی» به مناسبت بیست و نهم اسفند، درس و عبرت های اعتماد مصدق به آمریکایی ها در ماجرای ملی شدن صنعت نفت را بررسی کرده است.

خط حزب‌الله، به مناسبت ایام بزرگداشت شهدا و برگزاری اردوهای راهیان نور، گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره حفظ و تعمیق فرهنگ دفاع مقدس و ثمرات آن را منتشر کرده است.

3750694

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر