کد خبر: 153345
A
در گفت‌وگو با دیده‌بان ایران مطرح شد؛

سردار کوثری: رضا پهلوی، جوجه است و فقط هیکل گنده کرده/ پهلوی بلد نیست حرف بزند

سردار کوثری در واکنش به سفر رضاپهلوی به اسرائیل به سایت دیده بان ایران گفت: این رضا پهلوی جوجه و بچه است و فقط هیکل گنده کرده است.خود اسرائیل دارد ساقط می‌شود و وضعیت بسیار زننده و شکننده‌ای دارد اما این [رضا پهلوی] نمی‌تواند تشخیص دهد که در این وضعیت نباید به آنجا برود اما چون اختیار دست خودشان نیست و نوکرشان هستند، به آن‌ها دستور می‌دهند.

سردار کوثری: رضا پهلوی، جوجه است و فقط هیکل گنده کرده/ پهلوی بلد نیست حرف بزند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سفر رضا پهلوی به اسرائیل از سوی رسانه‌های خارجی واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشته است. اما برخی مقامات جمهوری اسلامی آن را بی‌ارزش دانستند. از جمله سخنگوی وزارت خارجه ایران که در واکنش به این سفر گفته بود: «نه شخصی که شما از آن نام بردید و نه سفرش و نه جایی که سفر می‌کند، هیچ کدام ارزشی ندارند که من بخواهم در ارتباط با آن‌ها اعلام موضع کنم.»

اما سردار محمداسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به این سفر به سایت دیده‌بان ایران گفت: «تحقیقات نشان داده است که خانواده پهلوی از بدو روی کار آمدن‌شان، افراد پست و وابسته‌ای بودند و هستند. از پدربزرگشان رضا شاه گرفته که نوچه و نوکر انگلیس‌ها بود و آن‌ها روی کار آوردنش و بعد هم با وضعیت بسیار زننده پا به فرار گذاشت و در جزیره موریس به آن وضعیت افتاد که واقعا آدم تاسف می‌خورد که در آن مقطع چنین کسانی بالاسر مردم ایران عزیز بودند.»

وی ادامه داد: «بعد هم که پسرش بر سرکار آمد سرش اول در آخور انگیسی‌ها و بعد هم آمریکایی‌ها بود. آنچنان که دیدیم بعدش با گریه و زاری، آمریکایی‌ها برایش تصمیم گرفتند و گفتند باید بروی. باوجود آنکه پهلوی آنقدر به آمریکا سواری داده بود اما او را راه ندادند. این [رضا پهلوی] هم که جوجه و بچه است و فقط هیکل گنده کرده است.»

سردار کوثری نماینده تهران در مجلس یازدهم در ادامه به  دیده بان ایران گفت: «پهلوی‌ها نوچه اسرائیل بودند در جنگ شش روزه اعراب و اسرائیل یعنی 1967 کشورهای عربی و مسلمان رژیم اشغالگر سوخت را تحریم کردند، ولی پهلوی به آن‌ها سوخت می‌داد با این همه نوکری که برای اسرائیل و آمریکا کردند، دیدیم که باز به چه وضعیتی درآمدند. ‌حالا باز این [رضا پهلوی] آمده که باوجود آنکه بیش از ۶۰ سال از سنش گذشته، کوچک‌ترین مسائل سیاست را نمی‌داند و نمی‌تواند درست حرف بزند. این بدبختی یک انسان است که برود نوچه و نوکر کسانی دیگر شود.»

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: «خود رژیم اسرائیل دارد ساقط می‌شود و وضعیت بسیار زننده و شکننده‌ای دارد اما این [رضا پهلوی] نمی‌تواند تشخیص دهد که در این وضعیت نباید به آنجا برود اما چون اختیار دست خودشان نیست و نوکرشان هستند، به آن‌ها دستور می‌دهند. رژیم اشغالگر چقدر می‌خواهد پول‌هایی که پهلوی‌ها دزدی کردند و از ایران بردند را بگیرد چراکه خیال می‌کند که می‌تواند مشکلاتش را حل کند. سفر پهلوی به اسرائیل نه تنها موثر نیست بلکه برای کسانی که آزادی‌خواه هستند و ایران را سرزمین خود می‌دانند، پستی خود را نمایان می‌کند.»

منبع: سایت دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر