کد خبر: 153686
A

سیم کارت بدون فیلتر برای گردشگران خارجی تصویب می‌شود؟

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما کماکان معتقد هستیم که باید سیم‌کارت مناسب به گردشگران برای رفع نیازهایشان داده شود. این ظرفیت برای مجموعه‌های خدمت‌رسان به این گردشگران نیز باید فراهم شود.

سیم کارت بدون فیلتر برای گردشگران خارجی تصویب می‌شود؟

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ ضرغامی وزیر میراث فرهنگی گفت: باید سیم‌کارت مناسب به گردشگران خارجی برای رفع نیازهایشان داده شود، این ظرفیت باید برای مجموعه‌های خدمت‌رسان به این گردشگران نیز فراهم شود.

عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما کماکان معتقد هستیم که باید سیم‌کارت مناسب به گردشگران برای رفع نیازهایشان داده شود. این ظرفیت برای مجموعه‌های خدمت‌رسان به این گردشگران نیز باید فراهم شود.

وی افزود: پیشنهاد ما در کمیته‌های مختلف بررسی شده و تا حد زیادی مورد تصویب قرار گرفته است. امیدواریم تا چند روز آینده این امکان فراهم شود تا ارتباط مناسب با مبدا داشته باشند.

ضرغامی تاکید کرد: این‌ها خدمات اولیه برای گردشگری است که اگر فراهم نکنیم، نمی‌توانیم شاهد توسعه گردشگری باشیم.

وزیر گردشگری همچنین بیان داشت: حضور گردشگرانی که از کشور آذربایجان داشتیم و دومین منبع ما بود، به دلیل عدم همکاری‌های دولت آذربایجان و بستن مرز‌های زمینی که یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مرز بیله‌سوار گردشگر داریم، متوقف شده است.

وی خاطرنشان کرد: گردشگری حق همه مردم دنیاست و همه کشور‌ها موظف هستند که زمینه گردشگری را برای مردم فراهم کنند. مردم آذربایجان علاقه‌مند هستند تا به ایران بیایند.

منبع: تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر