کد خبر: 155072
A

علم الهدی: دشمنان با پاتک فرهنگی می خواهند، جمهوری اسلامی را زمین‌گیر کنند/ائتلاف منسجمی علیه نظام شکل گرفته است

سید احمد علم‌الهدی در هجدهمین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی که ظهر یکشنبه به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، با بیان اینکه شرایط کنونی نظام، شرایط شب‌های عملیات در دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد: بعد از پیشروی در جنگ، نگهداری زمین است که ضرورت دارد تا پاتک دشمن منجر به از بین رفتن توفیقات نشود. ما امروز پنجه در پنجه با پاتک‌های سنگین دشمن در عرصه فرهنگی هستیم تا اگر در منطقه، عرصه‌های راهبردی و موضوع اغتشاشات شکست خوردند، بتوانند در مسائل فرهنگی پاتک بزنند و جمهوری اسلامی را زمین‌گیر کنند.

علم الهدی: دشمنان با پاتک فرهنگی می خواهند، جمهوری اسلامی را زمین‌گیر کنند/ائتلاف منسجمی علیه نظام شکل گرفته است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سید احمدعلم‌الهدی در هجدهمین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی که ظهر یکشنبه به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، با بیان اینکه شرایط کنونی نظام، شرایط شب‌های عملیات در دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد: بعد از پیشروی در جنگ، نگهداری زمین است که ضرورت دارد تا پاتک دشمن منجر به از بین رفتن توفیقات نشود. ما امروز پنجه در پنجه با پاتک‌های سنگین دشمن در عرصه فرهنگی هستیم تا اگر در منطقه، عرصه‌های راهبردی و موضوع اغتشاشات شکست خوردند، بتوانند در مسائل فرهنگی پاتک بزنند و جمهوری اسلامی را زمین‌گیر کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک مقوله مردمی است که افراد نسبت به سرنوشت همشهریان و هم‌وطنان خود دلسوزی داشته باشند و اگر انحراف و اشکالی در زندگی اجتماعی دیگران دیدند، در قالب تذکر لسانی به آنان یادآوری کنند.

وی افزود: غرب می‌خواهد در فضای جامعه امروز ما شرایطی را رقم بزند که زندگی برای خانواده‌های متدین و انقلابی ناامن شود. امروزه ائتلاف منسجمی علیه نظام شکل گرفته تا مسئله اغتشاشات را در قالب سرکشی‌های مدنی و هنجارشکنی‌های فرهنگی ادامه دهند. در این شرایط، مسئله امر به معروف و نهی از منکر، موضوعی نیست که حاکمیت بخواهد عامل اصلی آن باشد. این یک مقوله مردمی است که افراد نسبت به سرنوشت همشهریان و هم‌وطنان خود دلسوزی داشته باشند و اگر انحراف و اشکالی در زندگی اجتماعی دیگران دیدند، در قالب تذکر لسانی به آنان یادآوری کنند.

علم الهدی بیان کرد: در ترویج امر به معروف و نهی از منکر، تمرکز مطلق بر اقدامات بازدارنده کافی نیست و باید هر برنامه، پیوست فرهنگی دقیقی داشته باشد. به‌طور مثال، در آموزش و پرورش که دختران ما مشغول تحصیل هستند، اگر شما توانستید معلم را اقناع کنید و عفیفانه زیستن را به او بیاموزید، می‌توانید یقین کنید که نسل آینده‌ساز شما، دختران نوجوان شما هم عفیفانه زندگی خواهند کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر