کد خبر: 155150
A
فرمانده سپاه امام صادق(ع):

دشمنان جمهوری اسلامی را در سنگر بی حجابی شکست می دهیم

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: همانند تمامی شکست های دشمنان در سنگرهای مختلف بی حجابی نیز گزینه‌ای شکست خورده بر روی میز دشمنان می شود.

 دشمنان جمهوری اسلامی را در سنگر بی حجابی شکست می دهیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر امروز در نشستی با عنوان عفاف و حجاب گفت: همانند تمامی شکست های دشمنان در سنگرهای مختلف بی حجابی نیز گزینه‌ای شکست خورده بر روی میز دشمنان می شود.

سردار علی رزمجو با اشاره به فضاسازی‌های دشمنان نسبت به کم‌رنگ کردن عفاف و حجاب در جوامع اسلامی اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی با سرمایه گذاری های متعدد در فضای حقیقی و مجازی میخواهند فرهنگ عفاف و حجاب را در جهت رسیدن به اهداف خودشان کمرنگ کنند.

وی افزود: با روی کار آمدن قرارگاهای عفاف و حجاب اقدامات فرهنگی و ... بسیار چشمگیر و متعددی با همکاری تمامی مسئولین در جهت خنثی نمودن اهداف دشمنان در بحث عفاف و حجاب تاکنون انجام شده است و همانند تمامی شکست های دشمنان در سنگر های مختلف بی حجابی نیز گزینه‌ای شکست خورده بر روی میز دشمنان می شود.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ رزمجو همکاری آحاد مردم را در بحث عفاف و حجاب مهم دانست و تصریح: شایسته است آحاد مردم با همکاری با یکدیگر در جهت تبیین فرهنگ عفاف و حجاب به اثربخشی خود برای پررنگ کردن این مهم در جامعه به افزایند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر