کد خبر: 155361
A

فرمانده کل سپاه: فرانسه از جمع آوری زباله در پایتخت خود ناتوان شده/سیلی نهایی به آمریکا هنوز مانده

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شکست دشمن در اغتشاشات اخیر بزرگترین شکست تاریخی بود، زیرا آنان با کشور‌ها و گروه‌های متعددی علیه این ملت و نظام اسلامی به میدان آمده بودند.

فرمانده کل سپاه: فرانسه از جمع آوری زباله در پایتخت خود ناتوان شده/سیلی نهایی به آمریکا هنوز مانده

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار حسین سلامی عصر پنجشنبه در یادواره شهدای شهرستان گلپایگان و یادمان ۲۸ شهید روستای وانشان اظهار کرد: چند ماه است که با دشمنان کوچک و بزرگ داخلی و خارجی در حال مبارزه هستیم، آنان قصد دارند اعتقاد مردم را سست و بین مردم و نظام اختلاف ایجاد کنند.

 وی اضافه کرد: آنچه که برای ما اندیشه کرده بودند اکنون برای خود آنان رقم خورده است به عنوان مثال امروز رژیم صهیونیستی با مشکلات و شکست‌های فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: این روز‌ها از غزه بر سر اسرائیلی‌ها آتش می‌بارد، اما صهیونیست‌ها قادر نیستند کاری از پیش ببرند و عاجز شده اند و آمریکا نیز منطقه را ترک کرده است.

سردار سلامی تصریح کرد: آمریکایی‌ها اگرچه سردار ما را شهید کردند، اما سیلی نخست را خوردند و سیلی دوم نیز که چیزی جز خروج تدریجی آن‌ها از منطقه نیست، دریافت می‌کنند، اما سیلی نهایی هنوز مانده است.

وی افزود: امروز اروپا با چالش‌های گوناگونی مواجه است چنانکه کشوری مانند فرانسه از جمع آوری زباله در پایتخت خود ناتوان شده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: کسی نمی‌تواند مانع تجارت دریایی ما شود و اگر چنین اتفاقی رخ دهد یقه آن‌ها را در هر کجای جهان خواهیم گرفت.

فرمانده کل سپاه گفت: امروز امت ما بر خلاف گذشته به پیش حرکت می‌کند در حالی که دشمنان قصد داشتند ما را در تنگنا قرار داده تا تسلیم شویم، اما اینگونه نشد و ما مسیر پیشرفت را طی کرده و می‌کنیم.

سردار سلامی افزود: کاری که مبارزان و رزمنده‌های ما کردند به دشمن نشان داد که باید دست از سر ایران بردارند، عقب نشسته و در اندیشه ایجاد مشکل برای کشورمان نباشند.

وی با بیان اینکه کفار و مشرکان نمی‌توانند نور خدا را ببینند و همه جور تلاشی برای خاموش کردن آن می‌کنند، گفت: چنانکه در جنگ با عراق فقط با این کشور روبرو نبودیم بلکه کشور‌های متعدد با بسیج آخرین تجهیزات و امکانات خود در مقابل ملت ما ایستادند تا نگذارند نظام ولایی در ایران اسلامی شکل گیرد.

فرمانده کل سپاه اظهار کرد: برخلاف گذشته امروز در بسیاری از جهات به ویژه در مباحث تولید ادوات نظامی پیشرفت کرده‌ایم و این موضوع در حوزه تولیدات دیگر هم نمود دارد البته قبول داریم که مشکلاتی در کشور هست، اما این مسائل قابل حل است و با ایمان، پشتیبانی و همراهی مردم خواهیم توانست بر چالش‌ها فائق آییم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر