کد خبر: 155828
A

کیهان خواستار متلاشی کردن فوری رسانه های اصلاح طلب شد

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری، رسانه‌های اصلاح‌طلب را شبکه‌های تامین منافع آمریکا در ایران دانست و خواستار متلاشی کردن فوری آنان شد

کیهان خواستار متلاشی کردن فوری رسانه های اصلاح طلب شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان رسانه‌های اصلاح‌طلب را شبکه‌های تامین منافع آمریکا در ایران دانست و خواستار متلاشی کردن فوری آنان شد.

مدعیان اصلاحات در حالی که هیچ ‌اشاره و اعتراضی به کارشکنی و گردن‌کشی آمریکا نمی‌کنند، ایران را در موضع ضعف جا می‌زنند و در شرایطی که آمریکا حاضر به برداشتن تحریم نیست، از جانب دشمن، ایران را در صورت عدم اجرای یکطرفه برجام به جنگ تهدید می‌کنند. این طیف علنا شبکه تأمین منافع آمریکا در ایران است. اینها می‌دانند که آمریکا در پی تمدید محدودیت‌های برجامی ایران و برجام موشکی و منطقه‌ای است، با این حال ایران را تخطئه و تهدید به اجرای برجام می‌کنند. مدعیان اصلاحات که خسارت محض برجام را به کشور تحمیل کردند و با اعتماد و امید به آمریکا و توجیه عهدشکنی دشمن، تحریم‌ها را به عدد 1700 رساندند، اکنون نیز خواست دشمن را در داخل تکرار و پمپاژ می‌کنند. در راستای مراقبت از امنیت روانی جامعه و سلامت افکار عمومی، متلاشی ساختن شبکه تأمین منافع آمریکا در ایران ضرورتی فوری است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر