کد خبر: 155924
A

دیپلمات ایرانی با زندانی بلژیکی در اوین تبادل شد/امیرعبداللهیان: «اسدالله اسدی» در راه بازگشت به ایران است

ساعاتی قبل‌تر، وزارت امور خارجه عمان اعلام کرد که موفق به میانجیگری بین بلژیک و ایران برای حل مشکل اتباع بازداشت شده در هر دو کشور شده است. در بیانیه وزارت خارجه عمان آمده است: افراد آزاد شده از سوی تهران و بروکسل امروز به مسقط منتقل خواهند شد.

دیپلمات ایرانی با زندانی بلژیکی در اوین تبادل شد/امیرعبداللهیان: «اسدالله اسدی» در راه بازگشت به ایران است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی ضمن تایید آزاد شدن «اسدالله اسدی» دیپلمات ایرانی از زندان بلژیک، نوشت که او اکنون در راه بازگشت به وطن است.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آزادی اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی از بلژیک را تأیید کرد و گفت ایشان در راه بازگشت به وطن است. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ وزیر خارجه ایران در توییتر نوشت: «آقای اسدالله اسدی، دیپلمات بی‌گناه کشورمان که بر خلاف حقوق بین‌الملل و به‌طور غیرقانونی بیش از دو سال در آلمان و بلژیک بازداشت بود، هم‌اکنون در راه بازگشت به وطن است و به‌ زودی وارد ‎ایران عزیزمان خواهد شد.از تلاش‌های مثبت سلطنت عمان در این مسیر تشکر می‌کنم.»

ساعاتی قبل‌تر، وزارت امور خارجه عمان  اعلام کرد که موفق به میانجیگری بین بلژیک و ایران برای حل مشکل اتباع بازداشت شده در هر دو کشور شده است. در بیانیه وزارت خارجه عمان آمده است: افراد آزاد شده از سوی تهران و بروکسل امروز به مسقط منتقل خواهند شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر