کد خبر: 184544
A

وزیر کشور: جمهوری اسلامی پاسخ دندان شکن به اسرائیل خواهد داد

وحیدی وزیر کشور در خصوص حمله تروریستی در چابهار و راسک به جماران گفت: این تروریست‌ها اجاره‌ای هستند و اساسا کسانی که اخبار این‌ها را پوشش می‌داد، صفحات رژیم صهیونیستی بود و خبرهایی که جیش الظلم منتشر میکرد همزمان توسط صفحات مرتبط با رژیم صهیونیستی پوشش داده می‌شد، تمام این‌ها به طور مستقیم و غیرمستقیم مورد هدایت و حمایت رژیم صهیونیستی است.

وزیر کشور: جمهوری اسلامی پاسخ دندان شکن به اسرائیل خواهد داد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ احمد وحیدی وزیر کشور در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در خصوص اقدام صریح و محکم ایران در مقابل حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه گفت: این اتفاق در ادامه جنایت‌های کم‌نظیر، بی‌سابقه و آن جنایت‌هایی که علیه بشریت و نسل‌کشی در غره است، اتفاق بیفتاد، طبیعی است آن‌ها شکست بزرگی را از مردم فلسطین در غزه خوردند و فکر می‌کنند می‌توانند با این روش بخشی از این شکست‌ها را جبران کنند و یا احیانا مشکل را به خارج از خود منتقل کنند. 

وی افزود: این اشتباه محض است و جمهوری اسلامی پاسخ دندان شکن خود را خواهد داد و آن‌ها به شدت پشیمان خواهند شد. آن‌ها با دستان خود، برای خود مشکلات جدید و غیرقابل برگشتی را درست می‌کنند و این به مفهوم آنکه این رژیم غیرقابل برگشت نیست و اقدامات دیوانه‌واری که هیچ کسی حتی در داخل این رژیم مورد قبول نیست. علت آن نیز وضعیت استیصال باری است که گرفتارش شدند و حتما پشیمان خواهند شد.

وزیر کشور در خصوص اتفاق پیش آمده در سیستان و بلوچستان گفت: این تروریست‌ها اجاره‌ای هستند و اساسا کسانی که اخبار این‌ها را پوشش می‌داد، صفحات رژیم صهیونیستی بود و خبرهایی که جیش الظلم منتشر میکرد همزمان توسط صفحات مرتبط با رژیم صهیونیستی پوشش داده می‌شد، تمام این‌ها به طور مستقیم و غیرمستقیم مورد هدایت و حمایت رژیم صهیونیستی است.

منبع: جماران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر