کد خبر: 184941
A

وزیر کشور: تعجب می کنم چرا بقیه کشورها ارتباط خود را با رژیم صهیونیستی قطع نمی کنند

احمد وحیدی وزیر کشور گفت: جای تعجب است که چطور همچنان برخی از کشورها ارتباط خود را با رژیم صهیونیستی قطع نکرده و خودشان را در این جنایات و ظلم‌ها شریک می‌کنند. اینها باید رفتار خود را اصلاح کنند و نشان بدهند با این جنایات مخالف هستند.

وزیر کشور: تعجب می کنم چرا بقیه کشورها ارتباط خود را با رژیم صهیونیستی قطع نمی کنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  احمد وحیدی وزیر کشور با اشاره به ادامه جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه گفت: آنچه این روزها در غزه در حال رخ دادن است به خصوص بحثی که اخیرا در بیمارستان شفا شاهد بودیم اوج خباثت صهیونیست‌ها است.

وی تاکید کرد: غرب امروز با تمام قوا در حال حمایت از رژیم صهیونیستی است و اینگونه نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت نشان دهنده تمدن غرب است.وزیر کشور با اشاره به مقاومت مردم غزه در مقابل حملات رژیم صهیونیستی تاکید کرد: مردم سرافراز فلسطین و غزه امروز با پایداری خودشان آبروی تمدن غرب را برده‌اند.

وحیدی گفت: خیلی موجب تعجب است که چطور همچنان برخی از کشورهایی که هنوز با رژیم منحوس صهیونیستی ارتباط دارند، ارتباط خود را قطع نمی‌کنند و خودشان را در این جنایات و ظلم‌ها شریک می‌کنند. اینها باید رفتار خود را اصلاح کنند و نشان بدهند با این جنایات مخالف هستند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر