کد خبر: 25466
A

شعرخوانی دلخوش برای جلب توجه پزشکیان: دور و بر تو چنان شلوغ است؛ انگار صف پنیر و دوغ است!

دلخوش نماینده شاعر پیشه مجلس، هنگام بیان تذکرش، به دلیل شلوغ بودن جایگاه هیئت رئیسه با بی‌توجهی پزشکیان به صحبت‌هایش روبرو شد. او با خواندن شعری فی‌البداهه برای پزشکیان،‌ گفت: دور و بر تو چنان شلوغ است؛ انگار صف پنیر و دوغ است!

شعرخوانی دلخوش برای جلب توجه پزشکیان: دور و بر تو چنان شلوغ است؛ انگار صف پنیر و دوغ است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس دهم در جریان بررسی «موافقت نامه همکاری در زمینه پیشگیری و واکنش به شرایط اضطراری در دریای خزر»، قصد داشت تذکر دهد. اما جایگاه هیات رئیسه شلوغ بود و او از پزشکیان که ریاست مجلس را برعهده داشت، چندین بار درخواست کرد که به صحبت های او توجه کند.

دلخوش چندین بار با عبارت «آقای دکتر!» پزشکیان را خطاب قرار داد و پزشکیان هم به دلیل آنکه اطرافش شلوغ بود، بدون توجه به صحبت‌های دلخوش، از او برای اتمام تذکرش تشکر کرد. او در پاسخ به گفته نماینده مردم صومعه سرا که گفت «شما اصلا گوش نکردید»، با لبخند جواب داد: «کمی تا قسمتی!»

سرانجام زمانی که دلخوش از شیوه جلب توجه پزشکیان به تذکرش،‌ دلسرد شد، مثل همیشه با خواندن فی البداهه شعری تلاش کرد هم فضای مجلس را عوض کند و هم توجه نائب رئیس مجلس را جلب کند.

او با لحن خاص خودش خواند: با عرض ادب پزشک خوش نام/ای مرهم زخم ها و آلام/ دور و بر تو چنان شلوغ است/انگار صف پنیر و دوغ است!

این شعر خوانی نماینده شاعر پیشه مجلس دهم موجب خنده سایر نمایندگان و سرانجام توجه پزشکیان به تذکر او شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر