کد خبر: 26254
A
نژاد بهرام عضو شورای شهر پنجم تهران در گفتگو با دیده بان ایران؛

تمامی کاندیدا های شهردای موظف هستند تا شنبه برنامه ها و رزومه خود را جهت شناخت بیشتر به اعضاء ارائه دهند/ رای گیری به صورت مخفیانه انجام خواهد گرفت/ از لیست کاندیدا ها عضوی اضافه و یا کم نخواهد شد

نژاد بهرام در رابطه با نحوه انتخاب و رای گیری شهردار تهران اظهار کرد: هفت کاندید نهایی برنامه و رزومه خود را به شورای شهر تهران ارائه می دهند و پس از پرزنت شدن آنها و رای گیری، دونفر نهایی به صورت مجدد موظف به تشریح برنامه های خود هستند و در نهایت شهردار تهران پس از گذر این مراحل معرفی خواهد شد.

تمامی کاندیدا های شهردای موظف هستند تا شنبه برنامه ها و رزومه خود را جهت شناخت بیشتر به اعضاء ارائه دهند/  رای گیری به صورت مخفیانه انجام خواهد گرفت/ از لیست کاندیدا ها عضوی اضافه و یا کم نخواهد شد

دیده بان ایران_ سپیده اجلالی: با نزدیک شدن به انتخاب شهردار تهران، اعضای شورای شهر و کاندیدای مذکور در تکاپوی انتخاب شهردار اصلح و بررسی برنامه های کاندیدا هستند. در همین خصوص صبح امروز جلسه ای بین اعضای شورای پنجم شهر تهران جهت بررسی بیشتر کاندیدا برگزار شد. 

زهرا نژاد بهرام، عضو شورای پنجم شهر تهران نیز در رابطه با جزئیات جلسه امروز به خبرنگار دیده بان ایران گفت: در جلسه امروز قرار بر این شد که سه نفر از اعضای شورا سوگند نامه شهردار جدید را تدوین و به امضای سایر اعضای شورا برسانند.

 

وی در رابطه با ارائه رزومه و برنامه کاندیدای شهردار تهران بیان کرد: تمامی کاندیدا موظف هستند تا شنبه (14 مرداد) رزومه ها و برنامه های خود را به اعضای شورای شهرتهران ارائه دهند تا اعضا به مطالعه و بررسی سوابق کاندیدا و پرزنت آنها بپردازند.

مدیر کل دفتر اجتماعی و انتخابات استانداری تهران همچنین ادامه داد: بر همین مبنا پس از ارائه برنامه کاندیدا، اعضای شورا براساس قرعه کشی برای پرزنت شدن کاندیدا به نوبت به آنها زمان می دهند و آنها موظف هستند مطابق با نوبت داده شده به تشریح برنامه های خود بپردازند. همچنین قرار بر این شد که مکانیسم ارزیابی جهت چگونگی ازیابی و رسیدگی بیشتر به برنامه های ارائه شده تهیه شود. 

نژاد بهرام در رابطه با نحوه انتخاب و رای گیری شهردار تهران تصریح کرد: هفت کاندید نهایی برنامه و رزومه خود را به شورای شهر تهران ارائه می دهند و پس از معرفی و بررسی بیشترِ آنها و رای گیری، دونفر نهایی به صورت مجدد موظف به تشریح برنامه های خود هستند و در نهایت شهردار تهران پس از گذر این مراحل معرفی خواهد شد. 

وی همچنین تاکید کرد: تمامی رای گیری ها تنها در بین اعضای شورای شهر تهران و به صورت مخفیانه خواهد بود. 

 

عضو شورای پنجم شهر تهران در پایان با اشاره به این که آقای الویری با انتشار یادداشتی اظهار کرده اند که آقایان بیطرف و شریعتمداری به طور رسمی و کتبی انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام نداشته اند، گفت: شاید منظور آقای الویری از انتشار این یادداشت این است که به شخص آقای الویری اطلاعی از انصراف آنها داده نشده است. اما طبق قراری که بین اعضا حاکم است بر روی  همین هفت کاندیدای مذکور اعضا اتفاق نظر خواهند داشت و به هیچ عنوان عضوی اضافه و یا کم نخواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر