کد خبر: 22529
A
زهرا نژاد بهرام در گفتگو با دیده بان ایران:

قطعا شهردار تهران از منتخبین شورا نخواهد بود/ همه اعضای شورای شهر پنجم بر حفظ ترکیب تاکید دارند

منتخبین پنجمین دوره شورای شهر تهران که هر 21 آن توانستند با حضور در لیست امید _اصلاح طلبان _ به ساختمان خیابان بهشت راه یابند؛ امروز نشستی با رئیس دولت اصلاحات برگزار کردند.

قطعا شهردار تهران از منتخبین شورا نخواهد بود/ همه اعضای شورای شهر پنجم بر حفظ ترکیب تاکید دارند

دیده بان ایران-محمود اکبری کیا:  زهرا نژاد بهرام منتخب پنجمین دوره شورای شهر تهران در گفتگو با دیده بان ایران در تشریح جزئیات این دیدار اظهار کرد: آقای خاتمی از مشارکت مردم در این دوره از انتخابات شورای شهر استقابل کردند و این را وظیفه سنگین شورای پنجم در قبال مردم دانستند.

وی ادامه داد: آقای خاتمی تاکید کرد؛ باید ضعف های عملکردی و یا قانونی شورا که در دوره های گذشته وجود داشته را شورای پنجم رفع کند.

نژاد بهرام اضافه کرد: آقای خاتمی در این دیدار به شورای پنجم توصیه کرد؛ تا از همه ظرفیت های شورای چهارم و همه افرادی که برای حضور در لیست اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر اعلام آمادگی کرده بودند، استفاده شود.

این منتخب شورای شهر تهران به جلسه منتخبین شورای شهر نیز اشاره کرد و گفت: در این جلسه که اکثر منتخبین حضور داشتند برای تهیه گزارشی در خصوص وضعیت شهر تهران کمیسیون هایی تشکیل شد و منتخبین در این کمیسیون ها قرار گرفتند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در خصوص انتخابات شهردار تهران نیز در این جلسه بحث شد، ادامه داد: در خصوص انتخاب شهردار، اعضاء بیشتر دیدگاه های شخصی خود را مطرح کردند اما آنچه که در بین دیدگاه های همه اعضاء مشترک است؛ پاک دستی، شفافیت، پاسخگویی و داشتن موقعیت ملی و توان لازم برای بر طرف کردن مشکلات و معضلات شهر تهران به ویژه ایجاد در آمد پایدار بود که شهردار جدید تهران بر اساس این شاخصه ها انتخاب خواهد شد.

نژاد بهرام در پاسخ به این سؤال که آیا این امکان وجود دارد که شهردار جدید تهران از بین منتخبین شورا انتخاب شود؟ گفت: قطعا اینگونه نخواهد بود و همه اعضاء شورای بر حفظ ترکیب شورا هم نظر هستند و معتقداند اولین پاسخگویی به اعتماد مردم حفظ ترکیب فعلی شورا است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر