کد خبر: 35449
A

خطیب جمعه ابرکوه: استکبار جهانی، تنها راه تامین منافع خود را ایجاد اختلاف میان ملت ها میداند

امام جمعه ابرکوه گفت: سابقه اردوگاه استکبار و بویژه انگلیس و امریکا نشان داده که تنها راه تأمین منافع شوم و نامشروعشان از طریق اختلاف افکنی در میان ملّتهاست .

خطیب جمعه ابرکوه: استکبار جهانی، تنها راه تامین منافع خود را ایجاد اختلاف میان ملت ها میداند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه افزود: تفرقه افکنی در جهان اسلام راهکار عملی سلطه جبهه کفر است و تنها راه تقابل با این بدخواهان خبیث، تقویت وحدت و وفاق ملتهای مسلمان است و باور ما این است که وحدت، اکسیری است که همواره باید اولویّت اوّل را در سبد زندگی و حیات اجتماعی و سیاسی مسلمانان جهان داشته باشد .
وی گفت: امت اسلامی در جهان دوّمین رتبه آمار جمعیت جهانی را پس از مسیحیّت دارد و درنتیجه ظرفیّتها و سرمایه های مادّی و معنوی فوق العاده ای را در اختیار دارند .
خطیب جمعه ابرکوه تصریح کرد: امروز جهان اسلام پیکره ای زخمی از خنجر کینه تکفیریان و سلفی های مزدور امریکا و اسرائیل دارد و این دشمنان بی رحم توانسته اند با ایجاد جنگ و قتل و کشتار در بین مسلمانان، برای اسرائیل حاشیه امن ایجاد کنند .
وی اضافه کرد: با همین نگاه است که عرض می کنیم اینک که برگ برنده در دست نیروهای مقاومت است ،تنها راه دفع شدن خائنان و خنثی کردن نقشه دشمنان تقویت وحدت امت اسلامی است تا بتوانند با هوشیاری و درایت و بصیرت ، شر بدخواهان را به خودشان برگردانند و جبران گذشته نمایند و اجازه ندهند که دیگر بار ضعف و ذلت گریبانگیر جوامع اسلامی گردد .
وی همچنین با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج مجموعه ای مردمی و توانمند است که در به کارگیری نیروهای مخلص و فداکار و پرانگیزه و مؤمن موفقیّت جهانی خود را در عراق و سوریه و لبنان و افغانستان به نمایش گذارده و به عنوان معجزه انقلاب اسلامی اراده های پولادین و استعدادهای درخشان جوانان در جهان اسلام را به میدان آورده است .
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر