کد خبر: 48878
A
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد؛

دعوت از ظریف به کمیسیون امنیت ملی برای توضیح درباره کنوانسیون دریای‌خزر

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به روال کاری گذشته وزیر امور خارجه برای ایراد توضیحاتی درباره کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر به کمیسیون امنیت ملی مجلس دعوت می‌شود.

دعوت از ظریف به کمیسیون امنیت ملی برای توضیح درباره کنوانسیون دریای‌خزر

به گزارش دیده بان ایران؛ کمال دهقانی‌فیروزآبادی با اشاره به امضای سند کنواسیون رژیم حقوقی دریای خزر، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هر زمان که اتفاقات با تاثیرهای مهم در کشور رخ دهد یا کنوانسیون‌هایی برگزار و سندهایی چون سند حقوق دریای خزر امضا شود، به ویژه اسنادی که به منافع ملی مرتبط است، از وزیر امور خارجه برای ایراد توضیح دعوت می‌کند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از این رو نمایندگان از آقای ظریف چنین درخواستی را خواهند داشت هرچند در دستور کار هفته آینده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی این موضوع طرح نشده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با توجه به اهمیت این کنوانسیون در اولین جلسه هفته آتی کمیسیون به درخواسست اعضا موضوع تغییر دستور کار و دعوت از وزیر امور خارجه مطرح می‌کند تا آقای ظریف در جلسه حاضر شده و گزارشی پیرامون اجلاس قزاقستان و توافق‌های انجام شده ارائه کند./خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر