کد خبر: 50153
A
واعظی در جمع خبرنگاران:

بنا نداریم گرانی را با بگیر و ببند حل کنیم/ مردم در حد نیاز خود خریداری کنند

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: بنا نداریم مسائل گرانی را با بگیر و ببند حل کنیم انتظار داریم مردم و کسبه رعایت انصاف را بکننند تا از این شرایط بسیار سخت با هم عبور کنیم.

بنا نداریم گرانی را با بگیر و ببند حل کنیم/ مردم در حد نیاز خود خریداری کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: آمریکا اسرائیل و سعودی مثلثی است که برای جنگ روانی با هم هماهنگ هستند تا روی ذهنیت مردم ما اثر بگذارند.

وی افزود: در چنین شرایطی که نامش را جنگ اقتصادی توسط آمریکا و هم پیمانانش تلقی می‌کنیم نیاز داریم داخل کشور همدلی بین همه دستگاه‌ها و قوا و نهادها بیشتر شود، به همین دلیل هم سه‌شنبه گذشته ریاست‌جمهور در مجلس اساس بحث را روی همدلی و صمیمیت و انسجام داخلی گذاشت و نمی‌خواست دشمنان از اینها سوءاستفاده کنند که بگویند در داخل اختلاف نظر و تفرقه وجود دارد. این کار برای این بود که دیگران هم چنین کنند و سعی کنیم در جهت انسجام و وحدت گام برداریم، این انتظار ماست.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: انتظار دیگر این است که قبول داریم با این شرایط اقتصادی که به وجود آمده فشار روی مردم زیاد شده و الان گرانی اقلام را داریم اما از مردم می‌خواهیم در حد نیاز خریداری کنند و از تجار و کسبه می‌خواهیم انصاف را در قیمت‌گذاری رعایت کنند.

وی گفت: بنا نداریم مسائل گرانی را با بگیر و ببند حل کنیم انتظار داریم مردم و کسبه رعایت انصاف را بکننند تا از این شرایط بسیار سخت با هم عبور کنیم.

ادامه دارد...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر