کد خبر: 50304
A

نماینده مجلس: رسانه ملی در پوشش خبری نشست تهران بهتر عمل می کرد

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رسانه ملی با توجه به ضرورت ها و اهمیت نشست تهران که با حضور سران سه کشور ایران، روسیه و ترکیه برگزار شد، می توانست در پوشش خبری این رویداد بهتر عمل کند.

نماینده مجلس: رسانه ملی در پوشش خبری نشست تهران بهتر عمل می کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ «فاطمه ذوالقدر» در همین رابطه اظهارداشت: در این شرایط که برخی با اهدافی خاص علیه ایران کار می کنند و تلاش دارند به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند، ما باید نشست هایی مانند نشست سه جانبه تهران را بیشتر رسانه ای و به گوش جهانیان برسانیم.
وی افزود: پوشش خبری مناسب تری از نشست تهران باید به جهان مخابره می کردیم ولی شاهد بودیم که رسانه های خارجی بازتاب های بیشتری از این نشست منعکس می کردند.
عضو فراکسیون امید مجلس دهم یادآور شد: نشست تهران و موضوع سوریه از اهمیت ویژه ای برای جمهوری اسلامی ایران برخوردار بود، چراکه سوریه یکی از همسایه های مهم و استراتژیک جمهوری اسلامی ایران است ولی شاهد بودیم که در عرصه رسانه ای، اطلاع رسانی لازم صورت نگرفت.
ذوالقدر گفت: در اطلاع رسانی این نشست خوب عمل نشد، بهتر بود که شبکه خبر در مورد این نشست از چند روز قبل خبررسانی را انجام می داد و شبکه های مختلف بیشتر به این نشست می پرداختند.
وی خاطرنشان کرد: البته ممکن است برخی مشکلات ایجاد شده به دلیل انتقال این نشست از تبریز به تهران باشد، زیرا قرار بود که این نشست ابتدا در تبریز برگزار شود ولی سپس به تهران منتقل شد.
به گزارش ایرنا، اجلاس سه جانبه ایران، ترکیه و روسیه در باره سوریه روز گذشته با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان برگزار شد.
روسای جمهوری این سه کشور ضمن شرکت در این نشست با یکدیگر دیدارهای دوجانبه داشتند و همچنین اردوغان و پوتین با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند که این خبرها در صدر اخبار امروز دنیا قرار گرفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر