کد خبر: 54191
A

وزیر کشور: تلاش تهران و اسلام‌آباد برای آزادی سایر مرزبانان ربوده شده ادامه دارد/ اعلام آمادگی ایران برای انجام عملیات در خاک پاکستان

وزیر کشور تاکید کرد: به عنوان وزیر کشور و مسئول امنیت داخلی کشور اعلام می‌کنم در صورت نیاز ما آمادگی داریم تحت نظر و اجازه پاکستان در مناطق حضور اشرار عملیات انجام دهیم.

وزیر کشور: تلاش تهران و اسلام‌آباد برای آزادی سایر مرزبانان ربوده شده ادامه دارد/ اعلام آمادگی ایران برای انجام عملیات در خاک پاکستان

به گزارش دیده بان ایران، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه نشست هم‌اندیشی کارگروه‌های ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره آزادی ۵ مرزبان ربوده شده و وضعیت آزادسازی مابقی مرزبانان عنوان کرد: در حال حاضر ۵ نفر از این مرزبانان عزیز با پیگیری و تلاش دستگاه‌های امنیتی و به ویژه وزارت امور خارجه آزاد شدند و هم اکنون در اختیار مقام‌های پاکستانی قرار دارند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم مابقی عزیزانی که در اختیار اشرار هستند هم هر چه زودتر آزاد شوند، گفت: دولت پاکستان تاکنون برای حل این مساله همکاری بسیار خوبی با ما داشته و انتظار داریم این همکاری با همین قوت به سرانجام برسد و همه عزیزان ما به وطن خود بازگردند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه انتظار دیگر ما از پاکستان تقویت همکاری‌های امنیتی در مرزها است، گفت: در این رابطه با وزیر کشور پاکستان صحبت کردم و وعده دادند در این خصوص اتفاقات خوبی بیافتد و همکاری‌های مشترک مرزی تقویت شود.

وی با بیان اینکه ما و پاکستان می‌توانیم عملیات مشترک مرزی داشته کارهای زیادی در حوزه اطلاعاتی و امنیتی با یکدیگر انجام دهیم، گفت: به عنوان وزیر کشور و مسئول امنیت داخلی کشور اعلام می‌کنم در صورت نیاز ما آمادگی داریم تحت نظر و اجازه آنها در مناطق حضور اشرار عملیات انجام دهیم. اگر تا الان هم اقدامی در آنسوی مرز نکردیم به خاطر احترام به تمامیت ارزی پاکستان است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر