کد خبر: 7253
A
نماینده مجلس در جمع خبرنگاران تاکید کرد:

انتقاد از روند طولانی اطفای حریق حادثه تصادف قطار- خودداری از عذرخواهی صرف و حرفهای کلیشه ای

نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد و بردسکن در مجلس شورای اسلامی ، حادثه تصادف قطار در مسیر تهران - مشهد را نمایانگر ضعف سیستم آتش نشانی برون جاده ای و ریلی کشور دانست و گفت که مسئولان از عذرخواهی صرف و حرفهای کلیشه ای خودداری کنند.

انتقاد از روند طولانی اطفای حریق حادثه تصادف قطار- خودداری از عذرخواهی صرف و حرفهای کلیشه ای

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، بهروز بنیادی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خبر تصادف دو رام قطار در ایستگاه هفتخوان دامغان که منجر به درگذشت غمبار تعداد زیادی از هموطنانمان گردید ، گفت:وزارت راه و شهرسازی متولی حمل و نقل ریلی است لذا باید با وسواس و دقت نظر مسئله را بررسی و علت حادثه را به جامعه گزارش نماید.
به گفته او انچه در نظر اول در این حادثه خودنمایی می کند اثر سرما بر سیستم ترمز قطار مشهد تبریز است که باید مشخص گردد آیا تکنولوژی حمل و نقل ریلی ما مشکل دارد و یا در این درجه از افت دما توقع این اتفاق و از کار افتادن سیستم ترمز پذیرفته است.
بنیادی با انتقاد نسبت به زمان بر شدن اطفا حریق در این حادثه گفت: اطفاء حریق بالغ برپنج ساعت زمان برده که نمایانگر ضعف سیستم آتش نشانی برون جاده ای و ریلی کشور هست.
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکل فقدان هلی کوپتر و هواپیمای اتش نشان به شدت احساس می شود، اظهار امیدواری کرد:چنین حوادثی تذکری جدی برای مسئولین بلند پایه باشد و تنها به عذرخواهی و حرفهای کلیشه ای ختم نشود و زمینه برطرف کردن عیوب فراهم شود.
وی تاکید کرد:همه وظیفه داریم بهترین امکانات رفاهی را برای مردم عزیزمان فراهم کنیم.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر