کد خبر: 7715
A

کیهان، مطهری و صادقی را شهرت طلب و متوهم نامید

کیهان نوشت: ویژگی مشترک چند نماینده مجلس که بازیچه مدیریت اشرافی و بازوهای رسانه آنها قرار گرفته‌اند، شهرت‌طلبی آمیخته به توهم است.

کیهان، مطهری و صادقی را شهرت طلب و متوهم نامید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، کیهان نوشت: ویژگی مشترک چند نماینده مجلس که بازیچه مدیریت اشرافی و بازوهای رسانه آنها قرار گرفته‌اند، شهرت‌طلبی آمیخته به توهم است.

* در همین زمینه محمود صادقی عضو فراکسیون امید ضمن مصاحبه‌ای دوصفحه‌ای با روزنامه اجاره‌ای آفتاب یزد می‌گوید: همکاران با من شوخی می‌کنند و به من می‌گویند آقای خاص! لقب خوزه مورینیو [مربی پرتغالی فوتبال] را به من می‌دهند و می‌گویند چرا تو خاص شده‌ای؟!

* فرد شهرت‌طلب دیگر علی مطهری است. وی در مصاحبه با روزنامه اعتماد و در پاسخ این سوال که به نظر خودتان علی مطهری از کی علی مطهری شد و در منظر افکار عمومی صرفا فرزند شهید مطهری نبود؟ گفت: فکر نمی‌کنم علی مطهری چیزی شده باشد که شما این سوال را مطرح می‌کنید. در عین حال پاسخ این‌گونه سوال‌ها یک مقداری مستلزم تعریف از خود است.

* یکی از دوستان به شوخی می‌گفت کم‌کم دارد طوری می‌شود که به جای اینکه بگویند علی مطهری فرزند شهید مطهری، خواهند گفت شهید مطهری پدر علی مطهری.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر