کد خبر: 12970
A

دستگیری سه آدم ربا در تهران

ماموران پلیس آگاهی پایتخت، سه آدم ربا که مرد 28 ساله ای را به دلیل اختلافات مالی ربوده بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

دستگیری سه آدم ربا در تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، 5 بهمن ماه زنی که می گفت همسرش بنام سیاوش ( 28 ساله ) از سه روز قبل ربوده شده با مرجوعه ای از شعبه نهم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ آمد.

وی گفت: همسرم در خرید و فروش خشکبار فعالیت دارد و از سه روز قبل توسط افرادی بنام های هدایت، هوشنگ و امیر به دلیل اختلاف مالی ربوده شده و تلفن همراه وی نیز خاموش است.

شاکی اظهار کرد: این اشخاص( هدایت، هوشنگ و امیر) طی تماس های مکرر تلفنی، برای آزادی همسرش درخواست واریز مبلغ 70 میلیون تومان وجه نقد کرده اند.

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با شناسایی محل سکونت هدایت، هوشنگ و امیر در مناطق عبدل آباد، شادآباد و یافت آباد به محل سکونت این افراد مراجعه کردند اما مشخص شد که این سه نفر از اعضای یک خانواده( پدر و دو فرزند) متواری شدند.

کارآگاهان اداره یازدهم با مشاوره به اعضای خانواده ربایندگان، عواقب قانونی ناشی از حبس غیرقانونی افراد را به آنها اعلام و تقاضای همکاری با پلیس کردند.

*رهایی گروگان

براساس این گزارش با پیگیری های انجام شده محل نگهداری سیاوش در منطقه یافت آباد شناسایی و اکیپی از کارآگاهان به محل اعزام و ساعت 18 روز هفتم بهمن ضمن رهایی فرد ربوده شده موفق به دستگیری هر سه متهم پرونده شدند.

سیاوش پس از رهایی گفت: روز دوم بهمن ماه در فاز یک شهر اندیشه – خیابان طالقانی، ربایندگان مرا سوار خودرو کرده و بلافاصله تمامی اموال، مدارک و تلفن همراهم را گرفته و پس از طی مسافتی مرا به یافت آباد آوردند.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در مورد این خبر گفت: هر سه متهم بطور صریح به آدم ربایی اعتراف کرده و برابر دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه 27 تهران با قرار قانونی روانه زندان شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر