کد خبر: 9750
A

پلمب۱۶۵ آرایشگاه در تبریز

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح نظارت بر صنوف آرایشگران گفت: 165 واحد صنفی متخلف در تبریز پلمپ شد.

پلمب۱۶۵ آرایشگاه در تبریز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سرهنگ 'محمدحسن پاشا' افزود: گشت های کنترلی و نظارتی تلفیقی اداره نظارت بر اماکن عمومی و نمایندگان اتاق اصناف و بازرسان اتحادیه های مربوطه بصورت محسوس و نامحسوس تعداد 983 واحد صنفی آرایشگر را بازرسی کردند.

وی ادامه داد: در این طرح برای 478 نفر از مدیران واحدهای صنفی در خصوص رعایت ضوابط و مقررات اماکن عمومی، عدم استفاده از لوازم و تجهیزات آرایشی غیرمجاز، عدم پخش آهنگ های مبتذل و عدم استفاده از تابلوهای نامتعارف آموزش های لازم ارائه شد.

سرهنگ پاشا خاطرنشان کرد: از 179 واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط و مقررات تعهد اخذ و به 326 واحد صنفی دیگر نیز به دلیل نداشتن پروانه کسب و استفاده از تابلوهای نامتعارف اخطاریه صادر شد.

وی اظهار کرد: دو دستگاه کیس کامپیوتری و سه عدد کارت حافظه حاوی موارد مبتذل و غیراخلاقی و یک هزار و 936 عدد پوستر و عکس مبتذل کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان افزود: در این طرح به 161 واحد صنفی به دلیل اتمام مهلت پروانه کسب، برگه اخطاریه صادر و 165 واحد صنفی متخلف برابر ماده 27 قانون نظام صنفی پلمپ و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

پلمپ چهار واحد صنفی متخلف در هریس

فرمانده انتظامی شهرستان هریس از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف و پلمپ چهار واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ 'ستار داداشی' گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس، به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با صنوف متخلف، از 46 واحد صنفی در این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: دراین زمینه چهار واحد صنفی قهوه خانه به علت عدم رعایت ضوابط و مقررات پلمپ و به 18 واحد صنفی به علت نداشتن ضوابط لازم اخطار پلمپ داده شد.

سرهنگ داداشی با تأکید بر تداوم اجرای طرح های کنترلی و نظارتی ویژه اصناف اضافه کرد: قانونمندسازی اصناف یکی از مأموریت های اولویت دار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی است.

وی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

پلمپ 10 واحد صنفی متخلف در خداآفرین

فرمانده انتظامی شهرستان خداآفرین از اجرای طرح نظارت بر صنوف و پلمپ 10 واحد صنفی متخلف و صدور اخطاریه برای 15واحد صنفی خبر داد.

سرهنگ ' ابراهیم مکارمی ' گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی، به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، از 25 واحد صنفی در شهر خمارلو بازدید کردند.

وی افزود: 10 واحد صنفی کافه و چایخانه به علت عدم رعایت ضوابط انتظامی و نداشتن پروانه کسب و تداخل صنفی پلمپ و به 15 واحد صنفی به علت نداشتن ضوابط لازم اخطار پلمپ داده شد.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر