کد خبر: 135132
A

بازیگر پیشکسوت تلویزیون: نمی‌توانم در این سن آدامس و سیگار بفروشم/ ماشین هم ندارم که بخواهم روی تاکسی اینترنتی کار کنم

بازیگر سریال شاهگوش گفت: دلم می‌خواهد فعالیتم در سینما و تلویزیون به‌طور مستمر ادامه داشته باشد، چرا که از این راه امرار معاش می‌کنم.

بازیگر پیشکسوت تلویزیون: نمی‌توانم در این سن آدامس و سیگار بفروشم/ ماشین هم ندارم که بخواهم روی تاکسی اینترنتی کار کنم

به گزارش دیده بان ایران؛ مهدی فقیه بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فعالیت‌های این روزهای خود گفت: به‌تازگی مجموعه جشن سربرون به تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی و همچنین مجموعه بی‌نشان کاری از راما قویدل را به اتمام رسانده‌ام.

وی در ادامه با اشاره به کم کاری خود گفت: دیگر مانند گذشته فعالیت هنری ندارم، چرا که متاسفانه اوضاع در سینما و تلویزیون چندان خوب نیست و من ترجیح می‌دهم کاری را که در شان مردم نباشد، انجام ندهم.

بازیگر سریال شاهگوش گفت: این روزها شاهدیم که کارها بسیار ضعیف شده، البته ما نویسنده خوب داریم اما متاسفانه کارهایی انجام می‌شود که در شان مردم ما نیست.

فقیه تصریح کرد: دلم می‌خواهد فعالیتم در سینما و تلویزیون به‌طور مستمر ادامه داشته باشد، چرا که از این راه امرار معاش می‌کنم. من عمر خود را در این راه گذاشته‌ام، درسش را خوانده‌ام و نمی‌توانم کار دیگری انجام دهم.

وی ادامه داد: نمی‌توانم حالا که پا به این سن گذاشته‌ام دکه‌ای برپا کرده و در آن آدامس و سیگار بفروشم. حتی ماشینی ندارم که بخواهم روی تاکسی اینترنتی کار کنم.

بازیگر مجموعه میگی نه نگاه کن با بیان اینکه بخشی از مقصران این مسئله بزرگان ادب و فرهنگ هستند که به فکر فرهنگ جامعه نیستند، گفت: شرایط در جامعه ما به‌گونه‌ای است که در واقع هنرمندان واقعی پولدار و ثروتمند نیستند چرا که همگی با عشق کار کردند و مسائل مالی برایشان در اولویت اول قرار نداشته است.

وی در پایان تاکید کرد: هنرمندان واقعی هنوز هم هستند اما مسئولان در خواب غفلت به سر می‌برند.

منبع: ایسکا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر