کد خبر: 16550
A

حمله کیهان به احسان علیخانی

احسان علیخانی در اجرای اخیر خود، به اشتباه از مردم خواست تا به نظرات یک چهره لس آنجلسی و همکار شبکه‌های ماهواره‌ای معاند احترام بگذارند!

حمله کیهان به احسان علیخانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ کیهان نوشت: وی در جریان اجرای برنامه دوشنبه شب «سه ستاره» با اشاره به صحبت‌های یک چهره ماهواره‌ای که صدای محسن چاوشی را ساختگی دانسته بود، خطاب به علاقه‌مندان این خواننده اظهار داشت: «خوب است که نقدپذیر باشیم؛ یک نفر آن سر دنیا نقدی به این مسئله دارد، به هرحال بزرگ‌تر است و در این حوزه تخصص دارد و این مسئله را بیان می‌کند، باید به او هم احترام بگذاریم و نظرش را محترم بشماریم.» 
مقصود احسان علیخانی از فردی که او را بزرگ‌تر و متخصص نامیده، یک خواننده شارلاتان لس آنجلسی است که کاری جز تولید و انتشار ترانه‌های مبتذل نکرده است.
مجریان صدا و سیما گاه بدون اشراف بر موضوعات تخصصی، اجازه صدور حکم در حوزه‌های مختلف را به خود می‌دهند. در حالی که به اقتضای سرمایه‌گذاری عظیمی که دشمنان انقلاب و کشور در فضای رسانه‌ای جهانی دارند، مسئولیت «اجرا» نیازمند افزایش دانش سیاسی و قدرت تحلیل مجری رسانه‌ ملی است، علاوه بر همه اینها تعیین چارچوب‌های منطقی و منطبق بر معیارهای فرهنگی نظام جمهوری اسلامی برای مجری و التزام او به پرهیز از اعمال علایق و برداشت‌های شخصی می‌تواند از چنین اشتباهاتی جلوگیری کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر