کد خبر: 103077
A

هیات کوهنوردی اصفهان: زنان تمرینات سنگ‌نوردی را داخل سالن برگزار کنند

مهدی نصر اصفهانی، رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی اصفهان،‌ از کلیه باشگاه‌های ورزشی این رشته خواسته به دلیل «حساسیت به وجود آمده» درباره کوه سفید درچه، تا اطلاع بعدی تمرینات زنان سنگ‌نورد را داخل سالن برگزار کنند.

هیات کوهنوردی اصفهان: زنان تمرینات سنگ‌نوردی را داخل سالن برگزار کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ در پی حمله ماموران لباس شخصی به زنان و مردان سنگ‌نورد در شهر درچه اصفهان و اعتراض امام جمعه این شهر به کوهنوردی زنان، هیات کوهنوردی اصفهان از باشگاه‌های این رشته ورزشی خواست تمرینات زنان را داخل سالن برگزار کنند.

بر اساس نامه‌ای که تصویر آن در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده، مهدی نصر اصفهانی، رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی اصفهان،‌ از کلیه باشگاه‌های ورزشی این رشته خواسته به دلیل «حساسیت به وجود آمده» درباره کوه سفید درچه، تا اطلاع بعدی تمرینات زنان سنگ‌نورد را داخل سالن برگزار کنند.

پیش از این امام جمعه درچه طی واکنشی به انتشار یک فیلم از حمله افراد لباس شخصی به جلسه تمرینی صخره‌نوردان زن و مرد در رسانه‌های اجتماعی گفته بود: «۱۰ تا دختر و پنج تا پسر با ماشین‌های سواری رفته‌اند صخره‌نوردی. حالا حساب کنید در ماشین سواری این‌همه آدم، چه جوری می‌شود، خیلی کثافتکاری است.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر