کد خبر: 146923
A

سلفی بازی رییس فیفا بر سر تابوت "پله" +عکس

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، این بار با عکس گرفتن در کنار تابوت پله جنجال جدیدی به راه انداخته است.

سلفی بازی رییس فیفا بر سر تابوت "پله" +عکس

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ تابوت پله که هفته گذشته از دنیا رفته بود برای وداع دوست‌دارانش با او در ورزشگاه خانگی سانتوس قرار داده شد و بسیاری برای ادای احترام به او حاضر شدند.

هزاران نفر از هواداران او در حالی که نامش را فریاد می‌زدند و پیراهن او را به تن داشتند برای آخرین دیدار با این اسطوره فوتبال برزیل راهی این ورزشگاه شدند و گفته می‌شود در طول 24 ساعتی که تابوت او در این محل قرار داشت نزدیک به 150 هزار نفر از آن بازدید کردند.

اقدام عجیب رئیس فیفا: سلفی کنار تابوت پله!

 

یکی از این افراد اینفانتینو بود که به عنوان رییس فیفا برای ادای احترام به او در این ورزشگاه حاضر شد اما حضور او بدون هیاهو و جنجال نبود.

رییس فیفا در اقدامی عجیب اقدام به گرفتن سلفی با یکی از بازیکنان سابق سانتوس و هم تیمی قدیمی پله در کنار تابوت او کرد و این موضوع با انتقاد بسیاری از سوی فوتبال‌دوستان روبرو شد که معتقد هستند چنین رفتاری محترمانه نبوده است.

اینفانتینو همچنین پس از این مراسم اعلام کرد که فیفا از تمامی 211 فدراسیون فوتبال عضو این سازمان خواسته است که ورزشگاهی را به یاد پله نام‌گذاری کنند تا به این شکل ادای احترام خاصی به این اسطوره برزیلی کرده باشد.

منبع: ورزش سه

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر